ojoj

Ojoj. nu har jag inte skrivit på över fem dagar.. anledningen? joo vi har fyra prov på onsdag så jag har inte tid att skriva blogg..  men nu tar jag mig fem minuter för att skriva av mig lite. Samtidigt så pluggar jag faktiskt. Jag ska bland annat ha ett kommunications prov på onsdag och då har vi sex ämnen att välja mellan och ett av dom är
"varför skriver folk blogg"... jag tror jag kommer välja detta ämne, men jag måste komma på va fan jag ska säga och prata om i 20 min.. hon betygsätter bland annat på flyt, så jag måste ha saker att säga och diskutera i 20 minuter.. jaja kommer nog på något imorgon.
Va annars då.. jaaa inte så mycket faktiskt... har inte haft så mycket tid till något annat än att plugga.  Funderar verkligen på att ta bort lösenordet på bloggen, men jag är rädd att jag kommer få så mycket skit då.
Eller så startar jag en ny blogg. Ja vet inte...
Juste ska göra en liten efterlysning här i bloggen. Jag vet att det är inte så många som läser den, men ni som gör det.. sprid det här vidare.
Det är min svägerskas hund... berättar mer här nedanför..
"Fodervärd sökes för ett yrväder till hanhund 4,5 år. Pga ändrade boendeförhållanden kan vi inte behålla honom. Han är en väldigt snäll och lyhörd hund som gärna kelar. Har växt upp tillsammans med småbarn. Att föredra är ett boende för honom på landsbygden. Ring Angelica 0708560433"
Denna hund är helt underbar, han är mysig och riktigt rolig. Hade jag och Pierre kunnat hade vi tagit honom utan att blinka. Men tyvärr kan vi inte. Har inte råd eller tid med hund på heltid.
Kanske skriver ett till inlägg senare...
Nu ska jag plugga vidare...
pusss

Kommentarer
Postat av: Sofia, Devins & Daisys mamma

Eller skapa ett nytt blogg på annan hemsida som du kan skriva offentligt sen vissa inlägg kan vara lösenord.. Så du kan vara båda offentligt eller privat typ..


URL: http://mujerguapa.blogg.se/ @ 2011-04-06 @ 14:35:29

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö