jag vet inte...

Hej!
Alla prov avklarade, känns ganska skönt. Imorgon får jag veta hur det gick. Jag hoppas ju på full pott, men det vet jag inte.
Sen till helgen ska jag jobba i Uppsala. Ska jobba med döva barn medans deras föräldrar ska lära sig teckenspråk. Ska bli roligt och intressant. Det ingår ingen övernattning där så flera måste åka hem, jag har tur som har släktingar som bor i uppsala. Så jag ska sova hos mormors syster.
Vet ni va pierre ska göra på lördag. Han ska ut till Dalarö och fira min systerdotter. Vet ni vem/vilka fler som kommer dit. Lennart och Gunilla. Jag ber till gudarna att han inte säger något dumt. Jag är jätteorolig. Men det kan jag inte visa för pierre.
Jag är glad att jag ska jobba och inte behöver åka dit. Jag hade inte åkt då. Det är för tidigt. Eller är det det? jag vet inte. Jag saknar honom så jävla mycket. Kanske hade det varit ett bra tillfälle att träffa honom på. När alla i familjen är där.
Då kanske han inte skulle våga säga något, då kanske allt skulle vara som förut.  Men jag vill ju inte ha det så som det var förut. Jag vill ha något nytt. Jag vill ha en riktig pappa. En som ställer upp, som tröstar, som alltid finns där.
Men på lördag då.. jaa då ska pierre träffa honom. Jag hoppas att han inte säger något. Men om han gör det så förstör han inte bara för sig själv utan också för hans barn och barnbarn. Och jag tror och hoppas att han har tillräckligt mycket vett i skallen att hålla käften. Pierre e ganska orolig för mötet han också. Den som jag tror skulle kunna säga något ärGunilla. Pappas ragata till fru.
Den har nu gått ett halvår sen jag sist träffade pappa. Faktiskt exakt på dagen igår ett halvår.
Fan. Jag saknar honom. Fan.  jaja.
Älsklingen jobbar kväll ikväll så han e inte hemma fören sent. Så jag får somna själv ikväll. Om jag kan dvs... har precis lagat en jättegod middag. Känns inge roligt att behöva äta den själv, men jag e väl van. Eller nåt.
Marias unge har ännu inte kommit. Jag sitter beredd hela tiden.. :P snart får jag väl ett sms där det står MELONAS! haha. Internskämt.
Det betyder iallafall att det är på G!
Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla skräckfilm. Måste passa på när pierre inte e hemma. Sen ska jag också städa i sovrummet som Pierre möblerade om i häromdagen. Det ser för jävligt ut fortfarande. Så jag ska fixa det så det är fint innan Älskade kommer hem ikväll.
Puss på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö