plugg plugg och mera plugg...

Japp det är typ allt som snurrar i mitt huvud just nu... dövföreningar, teckenlista, kommunikation och avläsning. det är mina fyra prov imorgon. Jag är nervös, men inte så nervös som jag trodde jag skulle vara.
Men det ska nog gå bra. Hoppas jag.  Jag kommer drömma mardrömmar om det här inatt känner jag.
Dock börjar inte provet fören klockan 13.00 imorgon. Men inte ska jag ha sovmorgon, utan på morgonen ska jag först följa med Maria till BM i två timmar. Då har jag lång tid på mig att plugga och Maria ska förhöra mig så det verkligen sitter.
Efter proven ska jag fan bara hem och sova, känner att jag kommer sova riktigt gott imorgon kväll. Ska bli så skönt, längtar redan.
På fredag efter skolan ska jag åka ut till Dalarö och bo där över helgen. Älsklingen ska självklart med. Mamma är i England, eller hon åker imorgon bitti. Så vi tänkte att nu efter mina prov så behöver jag en helg med bara lugn och ro och vad är då bättre än en mysig lägenhet på  landet. Som dessutom har BADKAR... Ni anar inte hur mycket jag saknar badkar.. Har inte badat sen vi bodde i jordbro. Det är långesen, så det ska bli riktigt mysigt.
Sen har vi hunden också och då är det lättare att vara hos mamma så slipper morfar åka så långt för att lämna henne på fredag. Ska bli mysigt, bar ajag och älsklingen ensamma hela helgen.. Ja, hunden också men hon e inte så jobbig.
Ska ta med mig datorn, en jävla massa filmer och lite god mat. Myspys. Känns som att jag förtjänar en sån helg efter imorgon.
ÄLsklingen sitter just nu och leker med min minipc...:P han borde igentligen städa köket. Han hade inget jobb idag så han har vart på Dalarö och hjälpt morfar med datorn samt med bilen.
Just nu har han inget jobb  imorgon heller, men vi får hoppas att dom ringer. Vi har inte råd att han får vara hemma. Visst han får betalt iallafall, men inte tillräckligt.. bara 102 kr/timmen..
Jaja... nu ska jag fortsätta plugga tills jag stupar typ. Blev iallafall en kort uppdatering. Slänger in en random bild också...
Jag och älsklingen Julen-09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö