tar emot

Det tar verkligen emot att behöva ställa klockan och gå upp imorgon. Jag vill inte. Jag vill inte sitta igenom en hel dag o anstränga mig när jag ändå måste gå om det här året. Varför ska ja det? För att få ett bra avslut med klassen kanske? eller för att jag inte ska bli återbetalningsskyldig till CSN? ja, det sistnämnda är nog största anledningen.
Men jag kommer gå dit, jag kommer vara med på allt, men jag kommer fan inte anstränga mig. Det orkar jag inte. Jag vill bara umgås med min klass, eller iallafall några av de i min klass..=) ganska många faktiskt.
bläää... vill inte.. Mår verkligen inte bra. Har fallit tillbaka i den där svackan jag va nere i förut. Känns som om jag faller o faller. Jag är inte på botten än, men känns som om jag inte är långt ifrån.
Jag sätter på mig en mask så att ingen ska se, ingen får se hur dåligt jag faktiskt mår. Inte ens Pierre vet om det.
Imorgon måste jag försöka att ha masken på mig hela dagen. I skolan iallafall. Jag vet att jag inte kommer lyckas. När jag kommer komma dit kommer känslorna att ploppa upp på ytan. Jag kommer inte kunna dölja dom.
Men kanske får jag ett bra stöd från min klass. Förhoppningsvis kommer de att förstå att jag är nere och ledsen.
Ida har vi varit på bio med min fru och våra bihang. Jag var glad, men innerst inne mådde jag skit.
På bussen hem försökte jag hålla tillbaka tårarna, jag lyssnade på låtar som passade in på hur jag känner just nu.
usch. Vill bara gå o gömma mig. Vill inte gå till skolan imorgon. Men jag måste. Jag tänker inte ge upp, men jag kommer må dåligt ett bra tag. Det är ett sådant hårt slag i magen som jag fått.
Den här låten passar precis in på hur jag känner. När ska jag göra det rätt. När ska jag lyckas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö