Skolavslutningen

Hejhej!
Igår hade vi skolavslutning.. Va den jobbigaste skolavslutningen jag någonsin varit på... fy fan. Den va fin och helt underbar, men psykiskt sätt va den sjukt jobbig. Jag lyckades hålla mig från att gråta tills en tjej i trean frågade mig hur det känns att gå om, då hade jag precis kramat alla i min klass och sagt hej då. K grät, L grät, det va riktigt jobbigt.
När M frågade mig om detta då kunde jag inte hålla mig längre.. Jag fick inte fram ett ord utan det enda som kom var tårar. Då kom flera från min klass fram och kramade om mig. Kändes bra.. men fruktansvärt jobbigt.
Återigen ett stort grattis till fyrorna som tog sin examen igår.
Efter avslutningen gick jag med Fia och Daisy till ett fik oxh käkade lunch. Tack gumman för lunchen.. och sällskapet.
Sen Åkte vi till haninge och jag åkte vidare hem och bytte kläder, sen åkte jag hem till Elin i min klass me lite bubbel och drack och spelade jag har aldrig me några från min klass. Längtar tills dem lägger in sina bilder. Vill ha dom. =)
Jag tog också massa bilder och filmade lite, ska lägga upp filmerna här sen när ja orkar..
Efter några timmar hos Elin drog vi till Trädgården och firade fyrorna. Där träffade vi flera i klassen och jag kände verkligen en sådan sorg över att inte få gå med dem nästa termin.  Men Peter sa något så gulligt. Vi var hemma hos Elin och hittade en kartbok över USA. Då säger han åh, dit kan vi åka på klassresa. Så kollar han på mig, och säger " men du är fortfarande en del av våran klass, det kommer du alltid vara" =)  Det gjorde hela min kväll och kommer följa med mig länge.
Nää här kommer lite bilder, sen skriver jag mera och lägger upp filmerna. Ohm btw.. här är våran avslutningsfgilm som vi visade upp i skolan på avslutningen.. så jävla bra...
Ljudet funkar inte tyvärr, men ni kan ju ladda ner filmen så hör ni ljudet...=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö