Akuten.. tredje gången gillt??

Heeej!
Förlåt för att inga filmer kom upp igår.. orsaken, Jag hamnade på akuten igen  dock va d ganska allvarligt den här gången.
Jag fick en kraftig reaktion på min antibiotika.. Rödprickig och kliande över hela kroppen som bara blev värre och värre. Mådde riktigt dåligt där ett tag. fickiallfall komma in på akuten direkt, blev uppkopplad till EKG och massa annat.
Syrrorna hade stora problem med att sätta nål på mig som vanligt. De provade tre gånger innan dom slutligen fick in nålen i handen. GÖr jävligt ont att sätta nålar i handen.
Efter ca 10 min kom läkaren och pratade lite o sen gav mig allergimedicin direkt i nålen. Den hjälpte ytterst lite.
Efter ca 2 timmar kom han tillbaka och då kliade det fortfarande sjukt mycket. Så jag fick högsta vuxendosen av kortison också direkt i nålen. Sen fick jag ny medicin och mer kortison som ja ska ta imorgon. Det är typ 10 tabletter..
Kom hem vid 4 imorse. Helt slut idag. Känner mig matt i hela kroppen. Så det kommer inte bli nå jobb på Väddö för mig, tyvärr. Känner att jag måste prioritera min hälsa samt att Min fru ska ju föda snart och eftersom ja ska vara med på förlossningen så vill jag vara i sthlm.
Nu ska ja iallafall slänga upp lite filmer. Håller på att ladda upp dem på youtube nu, men det tag ju ett tag. Inte för att ni kommer märka att det tar lång tid, eftersom jga inte kommer publicera detta inlägg fören alla filmer ligger i det.. :P men ändå.
Men det kommer upp lite filmer här snart iallafall. Vet att flera e riktigt sugna på att se dem.. =)
Min klass sjöng så fint...=) åh va ja kommer sakna er nästa termin..=(
Andra årets avslutning....=)
Tredje årets avslutning...
Fjärde årets film va så sjukt lång så den orkar ja inte lägga in..:P kanske gör det sen..=)
snart kommer lite filmer upp från festen i fredag också...=)
haha så jävla bra...=)
bästa...=)
Sista filmen....=)
Min underbara klass... kommer sakna er som inte kommer gå kvar alls i skolan och ni andra... aa finns inga ord.. ni som får mig att kämpa vidare...
Fullt normala...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö