Fyfan för vissa människor..

Jag tänker inte skriva ut några namn, jag tänker inte berätta i detalj vad det handlar om...
Men när människor får mina nära och kära att gråta, när de inte fattar att alla kanske inte har det lika bra ekonomiskt ställt som andra...
Vi har inte mycket pengar just nu, vi kommer få leva på luft närmaste månaden... Kanske tom under hela sommaren.
Att min *** har gått igenom mycket och haft det tufft och att alla vi syskon haft det väldigt jobbigt i våra liv, det är inte vårat fel. Så varför måste vi få skit för det. Varför måste du skrika och skylla allt på oss.
Blir så jävla förbannad. Det värsta är att vi är släkt med dig. Det är fan pinsamt. Jag skäms över att kalla dig för släkt, för familj. Du är inte min familj. Jag känner ingen som helst samhörighet till dig.
Det är pinsamt att det behövs en tredje hand för att du ska fatta. Det är tur att HAN finns. Att han är den förståndiga och som kanske kan banka in lite vett i din jävla skalle.
Bara för att du har ett stort hus, bara för att du kan resa utomlands flera gånger per år med hela din familj, så betyder det inte att alla kan göra det.
Fan vad arg jag är på dig just nu.
Den där datumet, jag hoppas att du har fått in lite vett i skallen till dess. Om inte, jag kommer inte att prata med dig, jag kommer dit för hennes skull inte för någon annan. Jävla idiot. Fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö