förstår ni att jag inte orkar...

här nedan kommer vår senaste kommunication på facebook.... jag orkar inte... hon vänder allt emot mig... =(=( jag sakanr henne det gör jag absolut... man allt jag gör blir bara så fel
Säg inte du ska ringa när du kommer hem när du inte tänker det... de e lugnt...
Eftersom du suttit på facebook ett tag så antar jag att du inte har såå  fullt upp att du kunde ringt iaf.
och dina tabletter har du väl inte hittat..
så skit i dom jag får lösa det på mitt sätt istället.
Tack
Som sagt.
bollen är hos dig nu
sen får du tro vad du vill, jag har försökt
det VET DU!!!
Och NEJ jag är inte Sur...
men jag skrev ju till dig... jag skrev ju att du kan komma o hämta dom andra tabletterna om du vill..
då skrev du att du skiter i tabletterna..
säger bara fakta,,, jag är inte sur för att du o maria hittat varandra heller...
ja, eftersom dom inte hjälper..
varför tror du att du fått såna av mig och att jag varit "snål" på citodon för.
jo för att citodon är det ENDA som hjälper, även om de bara är en kvart..
jag har bara sagt att det är så jag känt... o du har sagt att d inte är så o då tror jag på dig.. öhhh...
du har inte ens frågar mig va d e för tabletter...
men jag orar inte tjata...
d e inget som du har..
d kan ja lova...
celebra heter dom...
jag har fått mååånga olika kan jag säga...
vet inte alla namn, men känns igen iaf..
men tack ändå..
så du behöver inte leta för min skull iaf..
aaa men dom här hade du aldrig hört talas om när jag fick dom iallafall.. men fine... ja försöker också... D VET DU!
Helt ärligt.. känns weird,, jag ringde som en nGALNING i morse.. och du har inte ens ringt upp..
även om du vet vad jag ville, men du skrev i sms att du kommit hem för 5 minuter sen men att du skulle ringa strax...
men icke..
men du får som sagt ta den tid DU behöver...
nää ja skrev inte att ja skulle ringa strax..
om det så är flera månader...
jag vet inte vad jag kna säga/göra längre..
menmen .. skit samma känns som om allt jag gör blir bara fel iallafall..
o ärligt orkar jag inte hålla på me dom här diskutionerna längre... nej inte jag heller..
nä men du skulle ringa flåt fel ordval
nej inte jag heller, och nej allt du gör blir inte fel..
men NÄR ska vi träffas då...?
o PRATA UT...
Vill du ens det?
Ärligt
det känns bara som om du skyller på mig och jag skyller på dig... jaaa det sa ja imorse..
men när du skrev att du inte tror att jag vill vara vän med dig längre så försvann min lust att prata faktiskt..
jaaa det vill jag... men jag har inte TID!!! och det känns som om du itne riktigt förstår att jag faktiskt inte har
någon tid just nu..
Jag har inte tid att träffa någon..
utanför min klass..
jag vet att du har andra kompisar oxå, men tycker detta är ganska viktigt om vi ska lösa nått. så en timme eller två
jo jag fattar, men det känns ändå skumt att du kan göra andra saker ändå....
jaa det tycker jag också... vad är det jag kan göra????
och jag förstår visst.. som typ nu nu sitter du på facebook, jag kan låna bil en sådan dag o komma förbi snabbt o
så kan vi prata...
jag har suttit hemma varenda helg i flera veckor nu..  jag är ALLTID på facebook.-..
ja men varför inte då kunna ta en timme en HALV timme till o snacka då...?
om jag skulle komma med bil??
Vet du NÄR det finns tid då..?
och om jag hade skitit i d här så hade det ju blivit ett jävla liv känns det som.-. och för att visa att jag
faktiskt bryr mig så skriver jag.. för att jag tror inte vi kommer hinna prata ut på en timme...
jag tror vi behöver en helkväll för att lösa allt...
nej jag vet inte n'r det finns tid... jag har 12 prov på mindre än 10 veckor...
ja jag menar inte att vi löser allt på en timme men en början...
möjligen att jag har tid på påsklovet
när du o pierre va hos mig o hämta citodon kändes det bättre men sen känns det som att när du
hämtat dom spå blev det "skit" igenn...'
alltså missförstå inte ordet skit...
hitta inget annat..
men ok...
om jag inte ska jobba hela lovet... vilket jag antagligen behöver... när jag ionte pluggar så jobabr jag..
annars har vi inte pnegar att klara oss ordentligt...
jag tjatar inte mer då eftersom du misstolkar det och även jag...
alla pengar ja tjänar in sparar vi för att vi ska kunna bo här i sommar..
men så får du väl höra av dig..
eller..
låter de ok...
jaaa det har jag sagt flera gånger tidigare... o vi kan fortfarande prata på facebook o msn..
när jag väl kan svara så svarar jag
alltså jag vill INTE tjata eller stressa dig.. och säger inte att du ska höra av dig för att jag ska slippa...
men det är bara DU som vet när du har tid osv...
ok..
mmm
Och TUSEN flåt för att jag säkerligen är en stoooor del av allt skit detta är...
har även bett Maria o Pierre om ursäkt.. men de har inte svarat..
varför har du bett pierre om ursäkt?
lika bra att be dom me...
men ha de bra så hörs vi väl då...
du har väl inte gjort dom något..
för att det känns som om han e sur på mig me...
o du har nog inte medveted gjort mig något heller.. d har bara blivit så..
nej han är bara ledsen för att jag mår dåligt pga d här..
jag frågade faktiskt honom VAD jag kan göra för att få se en glad helena typ ...de svara han inte på..
sen fråga jag om ni ville ha dom vita då fick jag bara tillbaka
"nej, det är lugnt.
inget annat...
han svarar intesms... vilka vita??
så känns lite som de flesta e buttra på mig...
hyllorna...
dom slängs annars..
skrev de me..
till han alltså..
jaha... men tror han måste prata me mig först.. han vill väl bara inte hamna mitt emellan
men visst vill vi ha dom
vi behöver..
förstår det absolut... därav bad jag honom och maria om ursäkt om jag gjort dem något...
men jag får väl roa mig själv tills vi ses igen då...
så om du har tid så kom över med dom någon dag... om ja pluggar kan pierre ta in dom..
ok
eller nåt
ja vet inte..
mm
jo de kan jag...
Säg inte du ska ringa när du kommer hem när du inte tänker det... de e lugnt...
Eftersom du suttit på facebook ett tag så antar jag att du inte har såå  fullt upp att du kunde ringt iaf.
och dina tabletter har du väl inte hittat..
så skit i dom jag får lösa det på mitt sätt istället.
Tack
Som sagt.
bollen är hos dig nu
sen får du tro vad du vill, jag har försökt
det VET DU!!!
Och NEJ jag är inte Sur...
men jag skrev ju till dig... jag skrev ju att du kan komma o hämta dom andra tabletterna om du vill..
då skrev du att du skiter i tabletterna..
säger bara fakta,,, jag är inte sur för att du o maria hittat varandra heller...
ja, eftersom dom inte hjälper..
varför tror du att du fått såna av mig och att jag varit "snål" på citodon för.
jo för att citodon är det ENDA som hjälper, även om de bara är en kvart..
jag har bara sagt att det är så jag känt... o du har sagt att d inte är så o då tror jag på dig.. öhhh...
du har inte ens frågar mig va d e för tabletter...
men jag orar inte tjata...
d e inget som du har..
d kan ja lova...
celebra heter dom...
jag har fått mååånga olika kan jag säga...
vet inte alla namn, men känns igen iaf..
men tack ändå..
så du behöver inte leta för min skull iaf..
aaa men dom här hade du aldrig hört talas om när jag fick dom iallafall.. men fine... ja försöker också... D VET DU!
Helt ärligt.. känns weird,, jag ringde som en nGALNING i morse.. och du har inte ens ringt upp..
även om du vet vad jag ville, men du skrev i sms att du kommit hem för 5 minuter sen men att du skulle ringa strax...
men icke..
men du får som sagt ta den tid DU behöver...
nää ja skrev inte att ja skulle ringa strax..
om det så är flera månader...
jag vet inte vad jag kna säga/göra längre..
menmen .. skit samma känns som om allt jag gör blir bara fel iallafall..
o ärligt orkar jag inte hålla på me dom här diskutionerna längre... nej inte jag heller..
nä men du skulle ringa flåt fel ordval
nej inte jag heller, och nej allt du gör blir inte fel..
men NÄR ska vi träffas då...?
o PRATA UT...
Vill du ens det?
Ärligt
det känns bara som om du skyller på mig och jag skyller på dig... jaaa det sa ja imorse..
men när du skrev att du inte tror att jag vill vara vän med dig längre så försvann min lust att prata faktiskt..
jaaa det vill jag... men jag har inte TID!!! och det känns som om du itne riktigt förstår att jag faktiskt inte har
någon tid just nu..
Jag har inte tid att träffa någon..
utanför min klass..
jag vet att du har andra kompisar oxå, men tycker detta är ganska viktigt om vi ska lösa nått. så en timme eller två
jo jag fattar, men det känns ändå skumt att du kan göra andra saker ändå....
jaa det tycker jag också... vad är det jag kan göra????
och jag förstår visst.. som typ nu nu sitter du på facebook, jag kan låna bil en sådan dag o komma förbi snabbt o
så kan vi prata...
jag har suttit hemma varenda helg i flera veckor nu..  jag är ALLTID på facebook.-..
ja men varför inte då kunna ta en timme en HALV timme till o snacka då...?
om jag skulle komma med bil??
Vet du NÄR det finns tid då..?
och om jag hade skitit i d här så hade det ju blivit ett jävla liv känns det som.-. och för att visa att jag
faktiskt bryr mig så skriver jag.. för att jag tror inte vi kommer hinna prata ut på en timme...
jag tror vi behöver en helkväll för att lösa allt...
nej jag vet inte n'r det finns tid... jag har 12 prov på mindre än 10 veckor...
ja jag menar inte att vi löser allt på en timme men en början...
möjligen att jag har tid på påsklovet
när du o pierre va hos mig o hämta citodon kändes det bättre men sen känns det som att när du
hämtat dom spå blev det "skit" igenn...'
alltså missförstå inte ordet skit...
hitta inget annat..
men ok...
om jag inte ska jobba hela lovet... vilket jag antagligen behöver... när jag ionte pluggar så jobabr jag..
annars har vi inte pnegar att klara oss ordentligt...
jag tjatar inte mer då eftersom du misstolkar det och även jag...
alla pengar ja tjänar in sparar vi för att vi ska kunna bo här i sommar..
men så får du väl höra av dig..
eller..
låter de ok...
jaaa det har jag sagt flera gånger tidigare... o vi kan fortfarande prata på facebook o msn..
när jag väl kan svara så svarar jag
alltså jag vill INTE tjata eller stressa dig.. och säger inte att du ska höra av dig för att jag ska slippa...
men det är bara DU som vet när du har tid osv...
ok..
mmm
Och TUSEN flåt för att jag säkerligen är en stoooor del av allt skit detta är...
har även bett Maria o Pierre om ursäkt.. men de har inte svarat..
varför har du bett pierre om ursäkt?
lika bra att be dom me...
men ha de bra så hörs vi väl då...
du har väl inte gjort dom något..
för att det känns som om han e sur på mig me...
o du har nog inte medveted gjort mig något heller.. d har bara blivit så..
nej han är bara ledsen för att jag mår dåligt pga d här..
jag frågade faktiskt honom VAD jag kan göra för att få se en glad helena typ ...de svara han inte på..
sen fråga jag om ni ville ha dom vita då fick jag bara tillbaka
"nej, det är lugnt.
inget annat...
han svarar intesms... vilka vita??
så känns lite som de flesta e buttra på mig...
hyllorna...
dom slängs annars..
skrev de me..
till han alltså..
jaha... men tror han måste prata me mig först.. han vill väl bara inte hamna mitt emellan
men visst vill vi ha dom
vi behöver..
förstår det absolut... därav bad jag honom och maria om ursäkt om jag gjort dem något...
men jag får väl roa mig själv tills vi ses igen då...
så om du har tid så kom över med dom någon dag... om ja pluggar kan pierre ta in dom..
ok
eller nåt
ja vet inte..
mm
jo de kan jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö