komma krypandes tillbaka...

Hej! nu e jag här igen..
Har varit sjuk senaste veckan. Jag fick någon konslig infektion i örat häromdagen och åkte in till närakuten..
Fick antibiotika. Åkte hem, va hemma dagen efter. Örat blev inte bättre och jag blev riktigt dålig igår. Spydde, skakade, mådde illa, hjärtklappning osv... Fick även hudutslag. Så jag ringde mamma och sen ringde jag sjukvårdsupplysningen. Dem sa till mig att det lät som en allergisk reaktion mot medicinen.
ÅK IN!
Ringde mamma igen och hon kom o hämtade mig och vi åkte till akuten på KS. Satt där i två timmar och sen fick ja komma in till läkaren. Fick nytt penicilin och sen fick ja åka hem.
Tog mig och mamma nästan en timme att ta oss ut från stan. De hade stängt av centralbron samt flera utfarter till essingeleden. FY FAN va kul ja hade i bilen. Skrattade så ja grät åt mamma och hennes lokalsinne.
Jaja, väl hemma mailade jag till skolan och sa att jag inte skulle komma idag. Väldigt tråkigt dock eftersom då får jag inte chansen att umgås med min klass. Menmen.
Idag när ja vaknade dock så såg jag på facebook att jag hade en vänförfrågan. O vips så dök hon upp igen. Henne som jag inte pratat med på ett år efter att hon svek mig så förfärligt när jag fick missfall. Satt i en timme o bara funderade på om ja skulle bli vän med henne igen eller inte. Sen tänkte jag. Ja varför inte. Men jag tänker inte skriva till henne utan jag vill se va hon har att säga först.
Kommer hon be om ursäkt för va hon gjorde eller va kommer hon att säga.
Jag tror dock att nu när jag lägger ut det här inlägget på facebookså kommer jag få ett mail. Jag tror att hon bara vill läsa min blogg för att få veta va jag skrev om henne och honom förut.
Hon kommer inte att få det. Denna blogg är till för mig och mina tankar och för VISSA utvalda vänner som faktiskt bryr sig om mig. Det gör inte hon.
Idag på dagen så åkte jag och skulle hämta ut min nya medicin. Och så träffade jag min fru. Vi käkade lunch och sen gick vi omkring o försökte hitta en bra klänning som jag kan ha på avslutningen imorgon. Det tog sin lilla tid. Och inte fick jag välja själv heller.. hahaha... Det var hon som valde. Eller jag gillade faktiskt klänningarna ja köpte, men utan min fru hade jag aldrig hittat dessa. Så, tack min fru... =)
Nää nu ska jag fixa middag och sen mysa lite me älsklingen. Btw.. e inne på sista säsongen av förhäxad nu... känns ganska sorgligt... Men får vänta några månader till och sen kolla igenom allt igen... =) hihi..
Byebye

Kommentarer
Postat av: Frugan

Fniss fniss. Dom va skit snygga på dig ju =)

@ 2011-06-11 @ 16:11:51

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö