delar av helgen o veckan som varit...

nu skriver ja igen..:P har inte riktigt haft tid att skriva... har jobbat som ett as hela veckan och förra helgen va helt knäpp..
först på torsdagen så köpte ja en digitalkamera.. calle följde me till elgiganten eftersom han jobbar där så fick man ganska bra rabatt... =)=) min kamera

kameran e brun...:P inte så jätte snygg men den e grymt bra..
sen på fredagen så kom calle hit och vi grillade och åt och drack massa vin.. sen kom min älksling hem efter jobbet och han va me o grillade o så.. han drack dock ingenting... men vi hade sjukt kul ändå... vi tog en kvällspromenad här ute på dalarö... här kommer lite bilder...:P





första bilden e på calle som stör sig på att jag tar massa kort...haha
andra bilder e utsikten från ett berg här ute... fattar ni varför ja vill bo här...samma sak me bild 3 helt jävla underbart juu
på 4 bilden har calle hittat en hello kitty keps... som han vägrade lämna ifrån sig... haha
sen är det lilla söta ja på bild nr 5...
o på bild nr 6 e d jag också...hihi
sen hittade calle kottar... o va gör calle när calle hittar kottar.. joo han sätter dom framför ögonen... haha
o på nästa bild e d piere som vill slänga ner calle..
sista bilden försöker calle vara tuff... o jaa ni ser ju hur bra det går.. haha..
nu kommer fler bilder...hihi

calle skulle meditera på berget... dyngrak... gick inge vidare....haha

ja o min fästman... åh va ja älskar dejjjj
calle önskar att vissa delar va lite större...hahahha

gud va söt jag blidde i hello kitty kepsen hhihihhi

ute på ön vi hamnade på .. det är calle som för pierres hand mot min tutte.... hahhaha
dom två är väldigt knäppa...


vi är fullt normala... vi lååååååååvar....haha

calle blidde helt kär i kepsen... o helt galen om någon tog den

calle måste lämna kepsen,men vill inte.. stackarn gråter,här hängde den..neeejjjjj....stakcars calle....
 men vi lät honom behålla den...hahahah
sen hittade vi en lekpark... och en lekpark med mej, calle o pierre på fyllan e ingen bra ide...hahah
här kommer lite bilder på det..
först värsta söta dom är tillsammans..
vet inte om ja borde bli orolig.. då dom alltid ligger o gosar tillsammans när vi ses....hmmmm


vi gungade gungor... hihihi d var jävligt kul ska ja be att få tala om för er...:P:P

calle blev helt slut av d där..:P

när vi kom hem hade vi myggbett över allt... o calle hade sin keps...haha

vilket charmtroll va.....

sen däcka han....
fortsättningen på helgen kommer imorrn.. orkar inte skriva om det nuu.... har precis kommit hem från en sjukt hård jobbar dag....
en sak tycker ja dock e konstogt... många tycker att det ja jobbar med är bra, men inget dom ksulle kunna göra eftersom man torkar upp bajs o sånt på gamlingar... jag ser ingen större skillnad på det och på att byta blöja på barn... tänk om det vore din egna mormor eller farfar... och sen måste jag också få skryta me att jag då jobbar på sveriges bästa äldraboende... har faktiskt blivit utsett till det flera år i rad....
näää nu ska ja sova... och eftersom jag vet att min lilla slyna Angelica läser detta så fan för det att du slutade skolan... hur fan ska ja klara mej utan dej... =(=(=( dumma dej... hihi-...
puss på er.. skriver mer imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö