2 års dag,bio och Devin,Fia och david

Jaaa jag vet att jag har vart dålig på att uppdatera.. men jag har inte orkat.. haft så mycket annat att tänka på.. för det första har jag kronisk värk i benet och har inte haft några tabletter alls hemma.. eller joo jag har haft en jävla massa olika tabletter hemma, men ingen som hjälpt.. har gråtit, inte sovit för att jag har haft så ont..

men så såg jag i fredags att man kunde gå in på vårdguiden och logga in på sina sidor och förnya recept.. eller man får skicka in ansökan om det.. så jag gjorde det och fick svar idag att dom förnyade mitt recept på först citodon och sen på propavan.. så nu kommer jag iallafall kunna sova..Dock inatt är det citodon som gäller för att jag har så ont.. jag blandar inte tabletter så..


Sen kom fia,devin och david hem igår.. och vi passade på att träffa dom en stund innan dom skulle åka vidare hem till skåne.. åh va ja saknar dom.. men fick så söta bilder på mig och devin...



Sen i går hade jag o pierre 2 år.. kan inte fatta att det är 2 år sen jag blev tillsammans med mitt livs kärlek.. och om en månad blir han min för alltid..:D:D jag kan inte längta mer än vad jag gör till att säga JA till honom...
Vi åkte in till stan och träffade Madde och Andreas och gick o käkade på kungshallen och sen gick vi på bio och såg Avatar.. sjukt bra film.. en av dom bästa jag sett.. jag fick dock inte sitta brevi pierre.. :p dom hade inte 4 biljetter brevid varandra, så jag satt brevid madde och pierre bakom oss och andreas bakom honom.. men ja o madde hade sjukt kul under hela filmen.. bortsätt från två äckliga fjortisar som satt brevid mig och skrek under halva filmen.. som är 3 timmar lång.. jag höll på att bli galen.. menmen..

vår första kyss...=)=)
Jag älskar dig över allt annat,min älskade fästman.. snart är det du och jag för evigt...=)

Kommentarer
Postat av: Puff

Er första kyss är mer att ni äter upp varandra ^^


URL: http://www.psyksmurfen.blogspot.com @ 2009-12-23 @ 00:02:04
Postat av: Patric

Mys =)



väntar fortfarande på programmet inför bröllopet ;)


URL: http://www.perfectshot.se @ 2009-12-24 @ 07:53:59

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö