Äckliga väder....

jaaaa usch fy in i helvete vilket skit väder d e.. visst ibland kan d va mysigt me snö... men seriöst.. vet inte hur det är hos er, men här är det praktiskt taget snöstorm.. d e fan inge kul. har precis vart i haninge o köpt julklappar till bland annat Puff o mitt bihang... och till min gulliga systerdotter Marianne har jag också handlat.. pyssel grejer.. hon är autistisk så man kan inte köpa vad som helst till henne...

sen köpte jag en julklänning till mig själv.. provade den inte i butiken så ja ska prova den nu o om den passar så slänger ja upp en bild sen.. annars måste ja åka o byta den imorgon...


Sen måste ja säga tack till min underbara moster o morbror ,AnnaMaria och Magnus som har gett oss ett stort bidrag till bröllopet och jag vill tacka dom från djupet av mitt hjärta.. =)

Nu ska ja kolla på nyaste Wallanderfilmen "skytten" o sen ska ja städa..

puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

En överraskning väntar på att bli upptäckd av dig i min blogg :P


URL: http://jojjjjoh.blogg.se/ @ 2009-12-15 @ 19:53:51

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö