Gamla filmer..

Igår när ja gick igenom nån skiva ja hittade.. hittade ja dom här filmerna.. orginalfilmerna e mycket längre, men för att man ska kunna lägga upp filmer på youtube så kan dom bara vara 10 minuter långa.. så ja klippte ihop roliga klipp istället.. det mesta är på kicki.. vilket fick mig att inse hur jävla mycket jag saknar henne och våra sjukt roliga stunder ihop.. alla sjuka saker vi gjort tillsammans.. menmen.. ja vet inte än hur det kommer bli me henne.. saknar henne bara...


den här filmen e från kryssningen.. killen vi bråkar me e Mark.. o det blev sååå mycket värre senare på båten.. men kul hade vi.. o stackars richard har ärr efter kicki...kolla så förstår ni varför...

så här höll dom på heeeeeela kryssningen...o kicki sjunger o håller ett farväl tal till calle...:P
min älskling sjunger...
kicki ska säga ett skämt.. d går dock inge bra...haha

Kommentarer
Postat av: Aamanda

Haha jag är ju med i slutete på den första filmen! Jag måste få se hela den biten med mig! Klipp ihop och släng ut på yotube :D

@ 2009-12-22 @ 00:48:26
Postat av: Aamanda

Haha det är ju jag som sjunger I don't wanna miss a thing!

@ 2009-12-22 @ 01:09:20

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö