Harry Potter race....

japp d ska ja ha nu... =)=) jag älskar harry potter filmerna.. helt klart min typ av film.. älskar äventyrsfilmer... Harry Potter, Sagan om ringen, och nu senast Avatar... den ska ja köpa så fort den kommer ut... för den e GRYM!!!
senaste harry potter filmen e också grym... fast ja tycker dom borde höja åldersgränsen till 15 på dom filmerna.. för dom börjar faktiskt bli obehagliga... o om någon som jag tycker det så tänk er då va en 7 åring tycker..

Ja tycker dom är alldesles för våldsamma att ta 7-11 åringar på... nää vettuva..

Jaja.. blir ett kort inlägg.. jag ska om nån timme börja med middagen.. blir bakad potatis med olika röror...
Tonfiskröra och skagenröra.. o smör och salt... mums... jaja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö