hata csn, trött på foten.. vill bara försvinna..

seriöst... 1578 kr är vad jag kommer få den 23... 1578 tycker csn att man ska klara sig på hela januari... yes... skitbra.. not...

aja skit samma.. trött på foten är jag också.. nåt så in i helvete trött på foten är jag-..
jag har så jävla ont.. jag har ont hela jävla tiden, dygnet runt... jag kan inte gå i mina vinterskor heller.. dom är alldeles för låga så foten får inge stöd alls.. så efter jag gått i dom har jag så otroligt ont så jag vet inte vad jag ska göra.. mina citiodon är slut och det är det enda som hjälper.. och innan jul lär jag knappast få en läkartid...

så jag får väl sätta p åmig ett fejkt ansikte o le o försöka trycka undan smärtan... o d lär ju gå.. inte..

så jag hoppas på att min granne som jag gav några tabletter till har kvar så jag ska fråga mamma om hennes nummer o ringa o kolla me henne... håll tummarna för mig.. please...

men just nu vill jag bara försvinna.. vill bara gråta.. har ont, trött på allt skit me skolan, trött p åatt vara beroende av csn för pengar.. trött på det mesta... blääääää...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö