??? jag hatar att inte veta???

Mycket känsligare än vanligt, humörsvägningar mycket värre än vanligt, magvärk, mensen 2 veckor försenad och illamående... hmmmmmm...

Den som verkligen talar emot är dom 4 test ja tagit dom senaste 4 veckorna.. dom har vart negativa.. förut har det vart så att mensen vart lite sen o ja köpt ett test.. oftast direkt när ja köpt testet eller direkt efter ja tagit det så kommer mensen.. men inte den här gången...

va vill vi då.. det är klart att jag skulle önska att det va positivt.. att jag faktiskt va gravid, men samtidigt tror jag att det kommer va negativt.. men ja vill ha d positivt, trots att det är helt fel tidpunkt...

Min syster sa att det aldrig är nå bra tillfälle.. o d håller ja väl me om.. drömcenariet e ju att pierre får fast jobb, mamma flyttar till england och vi får ekonomin på fötter o sen blir jag gravid.. men hur kommer det att gå igentligen.. det är inte många som får barn när dm vill.. men ändå går det sjukt bra...

jaaa förvirrad, känslig o ja vette fan...

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö