Julhelgen...

japp nu är julen slut..  återigen så sitter man här me massa klappar... dock brukar det bli så att man alltid, nästan varje år är det något man fått som man inte vill ha..

men inte för oss, för vi gör så att det som vi får är saker vi sagt att vi vill ha, behöver... eller om man inte kommer på något så är det presentkort som gäller.. iallafall i vår familj.. jag får nästan alltid presentkort av min mamma och min pappa... vilket jag tycker är jättebra.. framför allt det jag och pierre fått från pappa.. på www.presentkorttorget.se där kan man välja mellan en jävla massa affärer.. tex om man får 1500 i presentkort kan man dela upp summan mellan dom oliak butikerna.. typ 500 på HM, 200 på dressman osv... så det har vi gjort nu.. så på måndag kommer våra presentkort.. vi la hela summan på dom affärerna vi vet att vi kommer handla grejer till bröllopet tex HM, jag behöver smink så thes kan sminka mig.. och dressman, pierre behöver en slips.. osv..

och sen i veckan ska vi gå omkring och skriva upp oss o varor på önskelistor i olika butiker till bröllopet.. ska också bli kul.. =)= )hoppas man får allt man önskar sig..

så vår helg, va gjorde vi.. dagen innan julafton åkte vi till svärmor Inger och gav henne julklapp och fikade o pratade lite.. va riktigt mysigt... jag tycker om min svärmor..:P fick paket av henne som vi inte fick öppna fören på julafton.. vi gav henne en julskiva med Elvis. hon blev jätteglad...=)  vi hämtade även hem en massa filmer o grejer från pierre som han hade hemma hos sin mamma.. ska åka dit med bil någon dag och hämta resten av hans grejer..


älskling på tåget på väg till svärmor!

jag på tåget på väg till svärmor
Sen på julafton så åkte vi ner till min mormor för att traditionellt fira jul där nere. kan ju bli den sista julen vi gör det.. men de vet man inte..från början va det bara jag,pierre, min mamma, mormor,morfar och två nära vänner till mamma o mormor.. vi åt en mysig lunch me allt gott som finns på julbordet.. sen va d dags för Kalle Anka... då kom också min morbror Magnus och sen kom mina bröder lagom till middagen och efter det delade vi ut julklappar..
jag och pierre fick varsin jätteskön kudde, vi fick en skitsnygg resväska i lila o rosa..:P va nog mera till mig än till honom.. haha.. vi fick presentkort på Åhlens av mamma,pierre fick ett par skinhandskar och sen fick vi lite småsaker... =) d va mysigt o helt lagom... ska slänga upp lite bilder från hela julafton..


lägger upp om juldagen senare eller imorrn.. pallar inte nu...  men här har ni lite bilder från julafton iallafall..=)=)
nu blir det harry potter..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö