ledsen och lite besviken..

japp.. min mens kom imorse.. 3 veckor försenad.. jag som verkligen hoppades på att jag va gravid.. men innerst inne visste ja väl hur det igentligen låg till.. men att inte bli ledsen och besviken.. det går inte..

Jag bröt ihop och började gråta..

varför... jag vet inte.. jag kunde inte hjälpa det.. jag kan inte hjälpa det. jag gråter nu..

tänk er hur julen hade blivit om jag vart gravid.. mina föräkdrar o morföräldrar hade inte kunnat få en bättre julklapp..

menmen.. ingen ide att gå ner sig i det här antar jag... utan bara att fortsätta försöka..

det jag är mest rädd för är att jag inte kan bli gravid.. mina chanser kanske är förbi.. jag kanske har sabbat den chansen att få bli mamma..

nää så får jag inte tänka.. jag ska iallafall kontakta en läkare o kolla så det inte är något fel på varken mig eller pierre.. nu ska ja kolla p åcriminal minds o csi ny...

puss från en lessen piff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö