tester...haha

jaaaa jag vet... jag e larvig,omogen osv.. jag har hört ALLT som går att höra.. ja lovar..
Men klockan är 20 över 1 o ja le lagom trött o hög på värktabletter, men pallar inte att sova, hur sjukt det nu låter... så ja hittade en sida som hade massa tester så ja ska göra några sånna.. :P kanske finns nåt som faktiskt gör så att folk blir intresserade av min blogg.. haha not..

Jag bryr mig inte om att folk inte läser eller inte kommenterar min blogg.. jag skriver inte för att få uppmärksamhet utan dom som känner mig vet att jag ALLTID skrivit för att få ur mig mina innersta känslor osv.. blablabla.. varför ska ja behöva förklara varför jag har en blogg.. nää vet du va.. jag gillar att skriva.. så nu e det klart...

här kommer några test..:p

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på:Bloggdesigner,min fot och vad som igentligen försigår mellan Pierre o mitt bihang Andreas....
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: en astiflaska,glidmedel med smak av jordgubb (mums), colaburkar
Tre saker jag gör just nu:Gör det här jävla testet, kollar på tv,dricker cola.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: ha sex med Angelina Jolie, åka till thailand och skaffa massa barn
Tre saker jag kan: Suga(ja sa inte i vad,bara ni som e snuskiga),skriva,laga mat..(ja e GRYM)
Tre saker jag inte kan:få tillbaka dom jag saknar, få köpa ett hus, åka o hälsa på Fia.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:Mig,Madde och Piff o Puff...
Tre saker jag skulle vilja lära mig: dricka cola genom näsan, dricka ren sprit..eller nåt...hur man gör en ordentlig bloggdesign? hmm nää hur Madde fungerar.. hah ajuste.. vi fungerar lika..:p
Tre favoriträtter: Pierre, Ungsstekt Oxfile med min potatisgratäng med rödvinssås, min ungsstekta fläskfile med rotfrukter o pepparsås...

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover?--Pierre? ja har ingenting på mig.. joo föresten förlovningsringen såklart
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) på magen med händerna under låren..
- Hur många kuddar har du i sängen? räknar man med pierre så är det 8..:P
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? Beror på vilka tabletter ja tagit den kvällen...
- Har du drömt “sann-drömmar” någon gång? japp, jag drömde att jag skulle träffa världens underbaraste pojke o se nu.. och så drömde ja att jag en dag skulle träffa min tvillingsjäl.. o se.. Puff...

nu kommer ett test för att kolla om ja e lycklig.. haha behöver inget test för att ta reda på det..:P:P menmen

[* ] Du har en pojkvän- jag har många pojkar som är mina vänner
[* ] Du har ett eget rum-det har ja faktiskt alltid haft
[* ] Du har en mobil-jag har flera...:P
[ ] Du har en iPod/MP3 spelare.--räknas mobilen så isåfall ja
[ ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.--haha shit då undrar ja hur ja skulle vara idag...
[* ] Du har fler än 2 bästa vänner--japp men många fler än 2 är dom inte.. men lite...
[ ] Det finns en pool i din gård--vi har en liten vattenpöl här utanför.. räknas det...
[* ] Du klär dig som du vill--hur ska ja annars klä mig?
[ *] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan--kan jag fakttskt inte påstå att jag gör..eller pierre umgås ja ju me betydligt mer än en gång i veckan..
[ ] Det finns en dator/laptop i ditt rum.--näää det finns 4
[ ] Du har aldrig blivit nedslagen.--haha mm om det ändå vore så väl..
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden--jag är för fan tjej.. madde vet va ja menar..:
[* ] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på-- klart ja får.. om pierre inte gillar det.. jaa då e han tyst
[ ] Ditt rum är stort nog för dig--inget rum är stort nog för mig..
[ ] Människor använder dig inte för den du är.----ursäkta jag förstod faktiskt inte frågan...
[* ] Du har varit på konserter--ett par sisådär
[ ] Du samlar på något normalt--o va fan e normalt
[ ] Du längtar till skolan--hahahhahahhahahahhaha
[* ] Du önskar inte att du var någon annan----varför skulle ja vilja vara någon annan.. jag är mig själv...
[ ] Du spelar någon sport--haha skulle va nåt.. jag på en fotbollsplan...
[* ] Du brukar göra något efter skolan--gör inte alla som går i skolan det.. går därifrån är väl att göra något?
[ ] Du äger en bil--har fan inte ens körkort
[* ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar--vilken unge bråkar INTE med sina föräldrar?
[ ] Du är nöjd med ditt utseende-alltid är det väl något man vill ändra på..
[ ] Du har inget självförtroende alls.---beror väl på vilken vecka i månaden man är..
[ ] Du har aldrig fått IG--hahaha.. näää gud nej, jag har fått mvg i allt..
[ ] Du vet vad som händer i världen--ingen koll alls
[ ] Du bryr dig om folk-- nopp hatar människor...
[* ] Du är nöjd med ditt liv--självklart märks inte det..
[* ] Du kan mer än ett språk--jaaa kiss o bajs språket.. räknas inte det?
[* ] Du har ett smeknamn--fast kanske inte borde kryssat... har betydligt fler än 1
[* ] Du har ett husdjur--jaaa min lilla älskling,Piee... oj ja menade Molly...
[* ] Du kan hela orden från 10 låtar--- e nog fler än såå
[* ] Du har inga “fiender”-- haha har nog fler fiender än vänner
[* ] Du är en ganska snäll person- beror väl på vem man frågar...

nu ska vi se då.. e ja lycklig eller inte..:P

Total:18...FAn oxå...hahahah
———————————
Total :

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan du känna dig ensam och sviken ibland.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!

Dumhets-testet

(* ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
(* ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(* ) du har gått in i en glasdörr
(* ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(* ) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
( *) du har sprungit in i ett träd
( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
(* ) du testade precis om du klarade det
(* ) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
(* ) ditt hår är/har varit blont
( ) folk har kallat dig långsam
(* ) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
( *) du har nån gång somnat på en lektion
(* ) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.
(* ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
(* ) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal.
(* ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.
(* ) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
(* ) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(* ) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
(* ) du råkar göra sönder väldigt många saker
(* ) du har trillat av stolen då den stått helt still
(* ) du använder ordet ”eh” väldigt många gånger om dagen

Summa:hahahahaha... HELLO MY NAME IS LINDSEY LOHAN!!!! hahahahahha....

18 eller mindre betyder att du inte är dum.
Min summa:im stupidio... men d visste ni redan..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö