HAN SA JA!!!!!!!

Japp ni läste rätt..... idag när vi va på resturang så gick jag ner på ett knä och ställde DEN frågan...

Jaaa jag vet...det är killen som ska göra det... men jag är inte en sådan tjej som går omkring och väntar på att han ska fria...
utan jag tog saken i egna händer i friade...

Grejen är den jag har alltid velat att min mormor som är präst ska viga mej när jag gifter mig.. och hon är över 80 och har kanske inte så länge kvar...
och jag vet att jag verkligen vill spendera mitt liv med pierre. han är den enda för mig. han är den som jag vill ska bli pappa till mina barn.. ingen annan...

Så... jag,kicki började dagen med att dra in till stan... kollade runt, försökte hitta kläder som passade för kvällen.. men det va sjukt svårt...för va fan har man på sig när man friar... tillslut blev det ett par stuprörs jeans som jag älskar.. dock är jag inte van vid stuprör och låg midja, men dom satt sjukt bra...
och sen blev det ett blått skitfint linne till..

vi går förbi systemet och köper lite cider... måste ju dricka lite... va så sjukt nervös... haha...
sen åkte vi hem till kicki och gjorde oss iordning..fick ett par sjukt snygga skor också av henne som är för stora för henne... bild kommer imorgon..:P
sen begav vi oss in till staden...=)

Mötte upp pierre där och gick till olearys för att ta en dricka i väntan på calle, som försovit sej och missat bussen..:P

När han väl kom, gick vi till kungsholmen och en texas resturangt där...=)
sjukt god mat...
tillslut va jag så förbannat nervös, så jag kunde inte hålla mig längre...
såå...hehe..

JAG KOLLADE PIERRE DJUPT IN I ÖGONEN OCH SA "DU VET VÄL ATT JAG ÄLSKAR DEJ SJUKT MYCKET" OCH NÄR HAN DÅ SA "JA, DET VET JAG OCH JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ" SÅ PUTTADE JAG UNDAN MIN STOL OCH GICK NER PÅ ETT KNÄ... HAN SA BARA HELA TIDEN "NEJNEJNEJNEJNEJ" HAHA SÅ SÖT... OCH SÅ FRÅGADE JAG HONOM "VILL DU GIFTA DIG MED MIG?" OCH HAN SA JAAAAAAAAAAAA!!!

kicki filmade allt så film och bilder o sånt kommer upp imorgon...

Till min underbara FÄSTMAN!!!

Du är underbar, min käraste!
Du är underbar på lika många sätt
som alla de miljoner stjärnor på himlavalvet
Och likt månen är nattens sol
är ditt hjärta min ledstjärna genom livets mörker

Dina ögon likt havets glimmande vågor
en glödande solnedgång

Dina läppar dryper av den ljuvaste kärlek
honung som smälter i solskenet

Din nacke inbjudande som en grönskande dalgång
en oas mitt i det kalla Alperna

Dina axlar lika starka och fasta som bergens klippor
ett löfte om evigt stöd

Dina händer varmka likt vårsolens första strålar
sprider behagliga rysningar över min hud

Du fyller mitt liv med glädje, min käraste!
Du fyller mitt liv med glädje på samma sätt
som delfinernas lekfulla dans i havet glädjer sjöfararna
Och som näktergalens drillande berusar
är ditt skratt för mig överjordisk musik ämnad för gudar

Åh vad du är underbar

Min käraste

 

älskar dig över allt annat på denna jord älskling! tack för att du är den du är och älskar mig som jag är..

 


Kommentarer
Postat av: sören

vi på rangsells väntar med spänning på filmenL

lycka till med pjärrsan

mvh//sören

@ 2009-05-30 @ 08:32:17

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö