Till en underbar vän...

Vill berätta om en vän till mig... Andreas...
helt underbar är han.... han finns alltid här för mej och jag försöker att alltid finnas här för honom..
tack för att du finns gubben...=)
vi har inte känt varandra så jäkla länge, men redan första gången vi sågs så kändes det som om vi känt varandra i flera år.. och jag är tacksam för att du är den du är och för att du stöttar mej och tycker om mej så som jag är...



Den dagen du kom in i mitt liv förändrades allting
till något bättre.
du kom som en flygande ängel från ingenstans,
en av dom finaste  som finns.
Lika vit som snön och lika söt som sockret.
du är en av mina få små solstrålar,
som lyser dygnet runt.
Om dagen är du solen, om natten är du månen.
  dulyser alltid så vackert,
för du är en av dom bästa som finns.
Det finns miljoner stjärnor men bara några få på jorden,
och du är en av dom
  du är en av dom som gör så att jag lever,
för du är en del av  mitt hjärta som håller mig vid liv.
Har jag inte dig faller jag isär i tusen bitar.
Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig,
för jag existerar inte om du inte finns,
det bara är så.
du är en av dom som  gör livet värt att leva,
.du är en av mina bästa vänner..
som jag älskar utav hela mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö