skolan idag.....

Jahapp...så har man vart i skolan och gjort prov....
skulle ha gjort två prov, men det ena va ett i medicinsk grundkurs som jag tydligen hade fått IG på, dock så fick jag hem provet och gick igenom mina svar, och så märkte jag att min lärare hade missat massa poäng som jag skulle ha haft. plus att han hade satt fel på svar som skulle vara rätt.. så jag gick till honom imorse och frågade och visade och så slapp jag göra omprov iallafall. det känns ganska skönt.

Dock hade jag ett prov  kvar som jag missade när jag var sjukskriven. Det va i människan socialt och kulturellt. det provet va skitsvårt... vette fan hur det gick på d, men jag hoppas iallafall att jag fick G!

imorgon har jag ett prov till. då är det i medicinsk grundkurs vi har prov. utsöndringsorganen. Det är ett kort kapitel, men dock lika svårt ändå. och med massor latinska namn och ord som man måste kunna...

menmen.. nu måste jag plugga vidare... inte för att jag vill, men det är lika bra att jag drar igång.

Skriver mera sen.

Kramis Helena

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du klarar det nog! ;) Puss


URL: http://mujerguapa.blogg.se/ @ 2009-05-13 @ 15:29:55

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö