Tack Sofia!

Tack gumman för att du fixade min nya blogg! Nu lovar jag att försöka uppdatera bloggen så ofta jag kan.Vet att du vill veta mer om mej och hur det går i skolan och sånt. Så jag ska försöka att berätta för dej och alla andra om hur det går och vad jag läser om. Jag ska även lägga ut goda och billiga recept på snabb mat.

Vet att det är många som har ont om pengar nu för tiden, och jag och pierre är då inget undantag. Jag lagar mat nästan varje kväll till mej och till pierre. Ibland till min mamma också eftersom vi fortfarande bor hemma.

Vill också säga att jag älskar min pojkvän så sjukt mycket och är så tacksam att jag har honom i mitt liv.

Det är tack vare honom som jag tagit mej upp från ett djupt svart hål som jag trodde att jag aldrig skulle ta mej upp ifrån, men tack vare honom så såg jag ljuset i tunneln. OCh det var mer än bara ett tåg.

Jag vill också säga tack till mina älskade vänner. Sofia, Angelica, Kicki och många fler. Jag älskar er. Tack för att ni finns här och alltid kommer göra det.

Det är tack vare alla er som jag är där jag är idag. Det är tack vare er som jag TOG MIG UPP!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Det var så lite! :)


URL: http://mujerguapa.blogg.se/ @ 2009-05-11 @ 23:53:47

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö