missing you daddy....

ligger i sängen me den bärbara... tårarna rinner ner för mina kinder... vet att det gått två år och att jag kanske borde sluta gråta nu, men det går inte... saknar honom så mycket....kan inte längre prata om det...folk  verkar tro att allt är bra.. fast det är inte det...
hur ska jag göra för att få tårarna att sluta rinna....hur ska jag få mardrömmarna att bli till underbara drömmar om honom istället... jag vet inte... nån annan som vet...
o nu ska jag gifta mig.. vem ska nu föra mej fram till altaret... =(=(  du är den enda riktiga pappan jag haft...
faaaannnn... saknar dejjjj sååå mycket.....


Det är endast ett ord
Önskar att det vore lika enkelt att säga som
De andra orden som finns i våra ordföråd
Enklare ord finns, men antagligen inte många svårare
När ska jag kunna inse innebörden av ordet?

(När kan jag börja gå vidare och sluta vänta på att du ska komma hem?)

Vetskapen att du inte längre finns vid min sida får mig att känna svaghet.
Du har varit borta ett tag. Men varje gång jag tänker på dig kommer det tårar.
Du brukade säga till mig "Att gråta ger dig nya krafter, så gråt ut. Du kan behöva det."
Andra brukar säga att det är tecken på svaghet. Men du tyckte att jag var modig som grät i din famn varje gång jag var ledsen.
Jag minns hur du alltid la handen på mitt huvud och la din kind mot min panna och sa "Tänk om man var lika modig som du."
Du fick mig alltid att skratta.
Du var den ända personen jag verkligen älskade med hela mitt hjärta. Du var den som betydde mest för mig. Att du var tvungen att gå förstår jag inte.
Varför just du?
Du gjorde inget fel. Du var bara världens bästa pappa. Är det ett brott?
Du är den ända som fick mig att skratta när jag var ledsen. Du var den ända som riktigt fick mig att ångra min misstag.
Om jag fick en ända önskan uppfylld skulle det vara att träffa den som jag älskar mest. Dig.

 

 

 

 


 

Det måste vara du för jag vet att du finns.
Alla våra stunder jag vet att du minns.
Den sorgen, Den smärtan när du försvann,
Snälla kom tillbaka för jag vill ha dej i min famn.

Synen är suddig och mitt hjärta det bankar.
24 secunder och du finns i mina tankar,
Att hälsa på sin far vid en mur,
Går inte att förklara hela kroppen känns så stel.

Tårarna rinner ner för min kind.
Allting gick för fort tiden flyger förbi.
Alla stunder i mitt liv kretsar kring dig.
pappa rest in peace snälla vänta på mig.

Tänker tillbaks och nu står jag här igen.
Det var du och jag mot världen för länge sen.
Jag undrar hur du känner och jag undrar hur du mår.
Får en blick tillbaka efter så lång tid.

För aldrig kan jag glömma jag lägger aldrig av,
Kommer skriva brev till dej tills den dan jag får ett svar. Jag tror på dej pappa jag vet du lever kvar.
För minnena finns kvar efter alla dessa dar.
En stjärna lyser för dig min vän.
Ett hjärta slår för att du finns här dagligen.

En tanke finns tills den dagen vi syns igen.
En längtan inom mig att du skall komma hem.
Har du sett allt som hänt har du koll på mig här nere? Glöm aldrig tiden som du hade på jorden jag ber dej.

En hälsning från folket här nere du får.
Ta hand om dig pappa vi ses om ett par år.
2006 09 09, är datumet vi minns när hela världen stod still.
Du finns i mitt hjärta du finns i mina drömmar.
Mark min far,  mina tankar dom strömmar.

Du är alltid med mig ja du är en skyddsängel.
ser dig sväva förbi och jag ser hur du hjälper.
Varje gång jag ser din sten så hugger det i magen.
För att just du försvann och blev tagen.

pappa kom tillbaka din dotter vill inte leva utan dig.

 

Jag lyssnar för att höra din ljuva stämma.
Någonting är fel och du är inte hemma.
Vart tog du vägen när jag behövde dig så.
döden tog dig och nu svävar du i det blå.

Jag har inte kraften att förlora en till.
För när du försvann stod tiden still.
2006 va då allt hände.
När du försvann och livet vände.

Jag ska bygga en trappa så jag hälsa på dig ibland.
Viska i dina öron och ta i din hand.
Hålla om dig hårt och smeka din kind.
Springa bredvid dig pappa som en vind.

Det är hårt o mista någon man tycker om.
Vi pratade om änglar och du blev en av dom.
För mig på jorden var du alltid änglalik.
Med dej som pappa kände jag mig alltid rik.

När du försvann, försvann en del av mig.
Tårar rinner och jag blir aldrig mer okej.
Många säger att dom vet hur det känns.
Men dom vet inte hur mycket saknad bränns.

pappa jag glömmer dig aldrig.
Du är fortfarande min bästa vän.

Jag vet att jag aldrig mer kommer få se ditt ansikte igen.Jag vet att du aldrig kommer tillbaks, hur många tårar jag än gråter för dig så kommer du aldrig mer tillbaks.
Dagarna är inte som dom brukade va innan du lämnade oss. Solen har slutat skina över oss, nu finns bara tårar och sorg. Vad ska jag göra med all sorg jag har inom mig. Det känns som det blöder i mig, hela jag känns som ett stort sår och det är bara du som kan läka mina sår.
du är nu en ängel som sitter där uppe i det blå och följer mig vart jag än går.
Det känns så tomt utan dig, utan dig är det sån smärta som är svår att beskriva med ord. det känns som det blöder i mig, allt är sönder i mig.
Jag är så stolt att vara din ”dotter”
varje tår jag gråter är för dig och varje steg och varje andetag och varje lyckad stund i mitt liv är för dig pappa. Jag vet att jag aldrig mer kommer få se ditt ansikte igen och jag vet att du aldrig mer kommer sjunga den där sången igen.
Så djupt sår i mig så det kommer blod i varje tår..


om jag blundar så ser jag ditt ansikte, mark
jag kan känna din värme och höra ditt skratt
du togs bort från oss för tidigt,mark
men jag drömmer om dej varje natt

minnena bränner under huden, mark
och ibland tror jag fortfarande att du är kvar
jag har försökt förstå varför , Mark
och fallit till botten utan några svar

det är så tomt utan dej, mark
och ibland tvivlar jag på att mitt hjärta slår
inga ord kan beskriva saknad, mark
och det finns ändå ingen som förstår

Hur reser man sig efter varje fall, Mark
Hur andas man när man glömt hur man gör?
Hur ser man när man gråtit ögonen blinda, mark
Hur går man vidare när nån man älskar dör

jag har försökt att hitta tillbaka
men vägarna är för långa och för svåra att följa
jag tappade bort mej själv och verkligheten när
jag skulle försöka leva igen

jag går hand i hand med rädslan
vi har umgåtts så mycket nu
att jag tror vi kan bli bästa vänner
vi väntar tillsammans på vem som kommer att
försvinna nästa gång
jag hoppas jag inte blir ensam kvar i slutet

det är svårt att andas när man inte kan
lungorna vill inte fungera, jag vet inte om mitt hjärta
fortfarande
slår
utan dej står tiden stilla


Kommentarer
Postat av: anne

Vsg!

Ja, för jag tycker du verkligen e stark.

Va kul att du oxå tycker det att vi funakr bra ihop o så=)

ses på fredag..jag längtar oxå, kraaaamar!Anne

@ 2009-05-30 @ 14:04:22

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö