Blir galen av smärta

japp.. jag blir fullständigt galen på min fot...har så jävla ont.. vet inte hur ja ska palla med det här.. sitter o gråter för att foten gör så jäkla ont... visst att läkaren sa attd et kommer ta lååång tid för foten att läka, men det här är ju löjligt... jag har inte heller några jävla värktabletter heller... hade citodon, men dom hjälpte bara mot strålningen från foten upp mot knät... men inte mot själva smärtan i foten... det som ä sjukt är att det märks knappt utanpå foten att det är skadad, men ja lovar attd et känns.. o förut va d bara när jag hade ansträngt foten som jag fick så här ont.. nu är det hela tiden.. dygnet runt typ...

tack o lov för att Puff finns...eftersom mina äckelläkare inte ger mig tabletterna ja behöver så fixade hon det åt mig... så nu kan ja sova iallafall.. ett tag... ska till läkaren på tisdag o hoppas att ja får andra värktabletter o även andra sömntabletter.. jag vet att det låter som om jag är nån jävla piller trillare, men jag kan inte hjälpa det... jag är inte beroende av några tabletter.. jag kan vara utan tabletter, men just nu är det sjukt svårt att vara utan tabletterna...

så ni som klagar på att jag inte är ute på praktik, eller är hemme mycket från skolan.. försök själva gå omkring med den här foten när inge värktabletter alls hjälper och dom som minskar på smärtan gör en lullig och sömnig o inte alls klar nog in huvudet för att gå i skolan... så va fan ska ja göra då... seriöst..jag sitter o gråter för att jag har så fruktansvärt ont...

smärtan är någon form av smärta jag inte kännt av förut...
så här är några bilder på hur min fot kan se ut efter en promenad eller hur den såg ut i somras...
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö