förvirrad

jaa jag är lite smått förvirrad.. träffade K idag.. hon har skickat sms i flera dagar nu o frågat om när vi ska ses o sånt.. o klart jag vill träffa henne.. jag kände att jag ville förklara allt som hade med <ribby o göra....
Jag borde ha sagt till henne för längesen att det inte var okej för mig att hon fortsatte att gå dit.. att jag mådde piss varje gång hon berättade att hon skulle till ribby.. o varje gång har jag ljugit o sagt att det är helt okej.. men det va inte fören förns några veckor sedan som jag insåg att det faktiskt inte är okej.. jag mår piss varje gång hon går dit.. för det känns som om dom inte tror mig ang det som hände... men nu berättade jag frö henne o hon sa att ja borde sagt något, men samtidigt att hon borde ha tänkt efter va som igentligen hänt o att ja skulle ta illa upp..

vi gick sen o åt.. jag, hon ,calle o pierre.. kändes som förut.. men det va fortfarande något emellan oss.. en liten mur.. jag vet inte...

Jag o pierre fick ett litet ryck idag... haha... vi har pratat länge om att skaffa oss en lcd tv... för den vi har e gammal.. den funkar, men den e för gammal o för dålig för oss som sitter så ofta vid tv... så vi gick in på expert.. o kköpte en... haha.. japp vi köpte en tv... en Samsung LCD 32tums hdklar tv...:D:D fett nice.. vi köpte en 32 bara för att den e den enda som får plats i vår hylla... någon större får inte plats.. o sen har vi inte råd att köpa en större.... =)=)=)=)=)

men den e fett snygg o jävligt bra bild blidde det...

Imorgon kommer Puff till stockholm...=)=) ja la ut pengar så att hon kunde komma så får ja tillbaka dom av andreas på fredag..=)
ska bli kul att träffa henne igen...hihi o hon har "Piff o Puff godis" med sig till mig.. mums.. d behöver ja.. o nej det är inte knark ja pratar om... sånt håller ja inte på med.. o det vet dom som känner mig.. ja jag knaprar värktabletter.. men jag kan inte göra nå annat.. min fot värker dygnet runt hela tiden o det gör fruktansvärt ont faktiskt.. går inte att förklara...så jag måste ta värktabletter.. citodon är dom jag gått på nu senaste månaderna.. men dom hjälper inte särskillt bra.. tar bort lite av smärtan.. men inte så mycket...det hjälper mot strålningen som ja har upp mot knät....


piff o puff.....helena o madde...


Kommentarer
Postat av: Puff

Haha.

Piff och Puff godis ^^

Så snyggt beskrivet


URL: http://www.psyksmurfen.blogspot.com @ 2009-11-27 @ 18:07:23

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö