Ledsen till tusen

japp jag är så sjukt ledsen och orolig...

Igår kväll hittade vi en knöp på magen på min älsklings vovve... Molly.. och imorse ringde vi vetrinären och fick en tid direkt... så 13.15 va mamma, mormor o morfar på kliniken...

Och det visade sig att det va en tumör... japp min älskling har en tumör... så på fredag klockan 08.00 ska hon vara på kliniken igen och då ska hon sövas och dom ska operera bort tumören..
vi vet inte än om det är en elakartad tumör, det får vi veta efter operationen när dom skickat in prover.. jag ber till gudarna att det är en godartad. För Molly är min älskling, hon är min lilla bebis..

Hon har hjälpt mig igenom dom svåraste tiderna i mitt liv.. när mitt ex va i thailand under tsunamin så hoppade hon upp i min säng o kröp sakta upp mot mig och drog tassen mot min kind.. och det gjorde hon också när mark dog o andra tider när jag har haft det svårt...

SÅ jag hoppas verkligen att det inte är någon fara.. men jag är ändå sjukt orolig... inte bara för tumören utan för det faktum att hon ska sövas ner...

usch.. jag är sjukt orolig... jag hoppas att madde inte fått sina pengar innan fredag så hon stannar i sthlm och kan komma o hålla mig i handen på fredag.. jag vet inte om jag vill följa med o lämna Molly på kliniken.. tror inte ja klarar det.. skulle gråta sönder då..

Du måste bli bra min älsklings bebis.. Matte älskar dig...husse också



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö