Svininfluensa och massa annat

japp det är sant... jag har legat sjuk i svininfluensan.. trots att jag är vaccinerad.. dock har jag iallafall inte läst någonstans eller hört någonstans att det tar flera veckor innan man får fullt skydd.. och jag tog sprutan på onsdagen och på söndag kväll blev jag fruktansvärt dålig.. jag fick över 39 graders feber och mådde sjukt dåligt.. på tisdagen hade febern inte gått ner än och vi ringde läkaren.. slutade med att jag fick tamiflu och efter två dagar va febern borta och ja mådde bättre... men det va den värsta sjukveckan i mitt jävla liv.. jag har aldrig vart så sjuk.. så då  undrar jag hur de skulle vart ifall jag INTE hade tagit sprutan..iallafall.. jag önskar inte ens min värsta fiende den här sjukdomen... det va sjukt hemskt.. usch..
menmen.. tog över en vecka o sen blev ja frisk.. lite hosta o lite snuva va den enda som va kvar..

Så.. va har hänt annars den senaste veckan sen jag blev frisk då.. joo hela min klass är ute på praktik.. o va gör jag.. går omkring hemma.. jag kan inte jobba med min äckliga jävla helvetes fot... vet inte va ja ska göra.. har sååååååå ont... kan inte gå i mer än 10 minuter utan att foten svullnar upp i ja gråter av smärta.. menmen får ta igen det när ja kan..

mer då.. förra måndagen va fia,min underbara fia i sthlm.. men bara för en dag.. jag åkte in till stan o träffade henne.. vi fikade o sen gick vi omkring och kollade kläder och vigselringar.. va riktigt roligt... =)=)=) saknar henne så sjukt mycket.. jag grät som ett djur när jag gick ifrån henne o skulle ta tåget.. saknar henne och saknar devin så mycket..

I helgen då.. va har hänt då.. joo i fredags tog vi det bara lugnt, mamma är bortrest under veckan så vi är själva.. så ni kan ju räkna ut va vi gjort..:P i lördags fyllde min älskling år.. så vi bjöd över några vänner.. Andreas,Madde, calle o david kom hit.. o vi åt ungsgrillad oxfile med potatisgratäng och rödvinssås... fruktansvärt gott.. mums.. vi drack o hade sjukt roligt... ska slänga upp lite bilder..=)=)=)




Sen har jag gjort den här till en underbar person.. Hon har det rätt jobbigt med jämna mellanrum och det gör mig så ledsen.. men jag vet precis hur hon känner sig.. vi är så sjukt lika varandra.. och jag gjorde den här filmen till henne idag för att muntra upp henne lite.. så den här är till dej madde.. för att visa hur mycket jag bryr mig.. och texten till låten stämmer så bra in.. jag har gått igenom va du går igenom.. jag har mått så som du mår.. och jag finns alltid här för dig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö