tänkte försöka mig på ett inlägg efter dom här tabletterna...

japp tänkate bara göra ett test o se hur bra det går att skriva nu när jag har sömntabletterna i
kroppen..
tänkter inte skriva ut va dom heter... men bra som fan e dom.. meningen att man ska lägga sig direkt efter man tagit dom annars kan man bli lite småkonstig i huvudet.. typ så som jag är nu..

om jag ska förklara hur det är...hmm kan bli svårt.. har precis haft ett roligt samtal med min kusin.. min lilla kusin som tydligen inte är så liten längre.. men hon har lite problem som jag ska försöka hjälpa henne med... men dom råden kommer nog imorgon o inte nu.. jag är inte vid mina sinnes fulla slag...

men jag behöver dom här tabletterna nu faktiskt för jag är ledsen över det är med hunden.. jag är faktiskt jätteledsen.. jag vill inte att något ska hända henne... inte nåt får hånde min älsklings bebis....

men  nu tycker pierre det är dags att slute skriva när jag säger tioll honom att tangenterna rör på sig och att sängen gungar... o lite sånt.. o nu försökte han va rolig genom att psyka mig ännu mer... menmen..
blir ett längre, mer normaligare inlägg....


hoppas ni sover gott... för det ska ja göra...

pusssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö