Bröllop....

Japp... nu är det bokat och klart...

fick bekräftelse på kyrkan idag.. Så den 30 januari 2010 kl 16.00 blir det jag och pierre för alltid!
Lokalen är också bokad-.. vi ska vara i tullhuset här på dalarö ligger precis brevid kyrkan..

Dock har det bliviti lite problem när det kommer till gästlistan..
I tullhuset får man enbart vara 60 personer och enligt dom som har hand om det är det bäst att vara under 50. så vi bestämde oss för att dra ner på listan till udner 50. och det har vi gjort..

Nu är vi uppe i 47 gäster, 49 med mig och pierre..

Tyvärr innebär detta att vi inte kan bjuda alla dom vi vill ska komma... alla kompisar kan tyvärr inte komma och det gör mig jätteledsen.. jag vet att många kommer bli besvikna, men vi kan inget göra. Vi har varken råd eller plats för alla..

därför blir det så att vi kommer ha bröllopet, festen efter och sen kommer vi att ha en fest för våra vänner..

Vi kommer tom inte kunna bjuda dom vi vill i våran släkt. det är ytterst få som kommer kunna ta med sig sin respektive. Det hoppas vi att folk kan acceptera.

Dock finns det några som faktiskt kommer få komma på bröllopet för att hjälpa till..
Vilket är underbart! Är så glad att jag har vissa vänner som ställer upp med att hjälpa till med maten och så vidare!

TAck till er..

Kyrkan
Här ska vi ha mottagningen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö