Sjukt.. haha

Jag tror jag hittat min soulmate... o nu menar jag inte Pierre.. Han är min själsfrände när det kommer till kärleken...
Men Madde hon är fan min soulmate när det kommer till vänskap.. det är helt jävla sjukt hur lika två personer kan vara.. och ändå känner vi inte varandra så jättebra än.. har bara träffat henne två gånger, men känns som om vi kännt varandra i flera år..

(härmar henne lite nu...:P)

Vi har gått igenom nästan samma grejjer.. eller iallafall liknande.. Vi tänker och tycker likadant näst intill hela tiden...
Vi gillar samma filmer, samma typ av saker...
Vi vill ha samma jävla färg på håret...haha..
Och det bästa är att hon utbildar sig till mitt drömyrke.. teckenspråkstolk..så när vi inte vill att våra kära pojkvänner ska förstå oss kan vi börja snacka teckenspråk...haha... skitbra juu...hihi

och det sjukaste..
Idag ringde jag till vårdcentralen för att få en läkartid om mina sömnproblem...
Fick en tid den 4 Nov kl 15.00... hade pratat me Madde om det tidigare under dagen, så det var en självklarhet för mej att berätta för henne att jag få vänta så länge på en jävla läkartid...
Ang guess what... joo det visar sig att hon ska till läkaren.. den 4 nov kl 15.00 för hennes sömnproblem...
hur sjukt kan det bli igentligen.. haha...

Åh, ja tycker hon kan komma till sthlm nu så vi kan fixa håret på varadnra och visa alla att vi båda faktikst är tjejer...haha

nää nu måste ja sova... imorrn kommer dom o ska måla om i vårt tak i vårt  rum och i hallen och badrummet...
Man vill ju inte se ut som en zombie då...haha

puss o go natt...

och juste.. glömde ju säga det bästa av allt..
MIN ÄLSKLING FICK FAST JOBB IDAG!!!! WIIIIEEEEE DET VA FAN PÅ TIDEN.. GRATTIS ÄLSKLING

Kommentarer
Postat av: Maddä

Du härmar inte mig... Vi är för lika för det ;)


URL: http://psyksmurfen.blogspot.com @ 2009-10-28 @ 16:39:10

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö