Skansen

Jaa... jag vet att vi skulle ha åkt till vasamuseet ida, men för det första så va andreas sjuk o ja vet att han ville följa med.. så vi åkte till skansen istället..
Jag,pierre och hans okända lillasyster Sara. Han träffade henne för första gången igår och nu ska hon bo här till måndag då deras pappa ska komma o hämta henne..

Så som sagt vi hamnade på skansen.. Sara hade aldrig vart där så vi gick dit..
det va riktigt kul att se alla djuren..

Jag fick otroligt ont i foten och blev ganska grinig.. visade det inte, men jag blev rejält grinig på vissa saker... Madde och andreas vet vad..:P

Tack Madde för ditt "stöd" idag....=)=) det behövdes verkligen...

Efter skansen så åkte vi till stan igen.. vi gick o åt på kungshallen.. och träffade Min Bög där vilket gjorde min dag typ..=)=) saknar att umgås me honom... han e så underbar... menmen.. jag åt fläskfile santa fe=)= )såååååå sjukt gott..

när vi va klara där ville sara kolla efter billiga brännskivor.. dock vet ja inte vart man hittar billiga sånna, men vi gick till åhlens o kollade..
jag köpte några filmer.. köpte Lost in space, pitch black, the astronauts wife.. alla dom tre kostade bara 99 kr.. tyckte ja va ganska taget pris... sen köpte jag också My bloody valentine 3d.. man fick med 4 par 3d gladögon så ska bli kul att se den sen... om jag frå för pierre dvs.. :P:P han gillar ju inte skräck.. men jag tror att den här kommer va mer splatter än skräck..:P:P

Sen köpte pierre serien förintelsen till mej... den från 1978 med Meryl streep... så den ska ja sätta mej o kolla på imorrn tror jag...

Vi köpte också två sparbössor... en skitsöt som ser ut som en krokodil... :D:D och en som inte går att få upp förutom om man har konservöppnare.. me nalle puh...hihi.. sen köpte vi en sak till mormor och morfar också...=)=)

ska slänga upp lite bilder nu från skansen tänkte jag...hihi




1.Bjönar som slåss..
2.En lemur tror ja att d va...:p en timon...haha
3.En timon till...:D:D
4.Nemo O Doris....haha
5.En krokodilbebis..
6.En babian med bebisen på ryggen..bebisen va jättesöt...
7.påfågel
8. en ful påfågel..:p
9.Björnen...såå söt
10.Harry porrer ugglor
11.Säl...
12. Så söt säl...==)
13.Världens finaste djur...åh dom va så fina vargarna
14. babianen tuggar på pinnen...ja e grym på att ta bra bilder..
15.REN!
16.Älg
17.äcklig grön orm
18.Söt ödla
19.hajen
20.krokodilerna
21.titta han ler...haha
22.lemur...va typ 20 centermeter ifrån..
23.Alla filmer vi köpte..:D:D
24.Sparbössan me nalle puh
25.Presenten till mormor.. står "love Growes here"
26.Krokodilen.. sparbössan vi också köpte.. söt va..=)=)


Thats all.. nu e ja trött på vissa attitiuder ja har runt omkring mej.. Trött på att vissa inte kan ta pikar när man inte orkar eller när man inte bryr sig. O jag vill verkligen inte vara otrevlig mot vissa heller.. eller joo jag vill.. men kan inte... Ingen behöver ta åt sej. jag kommer ändå inte att säga vem eller vilka detta är riktat emot..

Om någon frågar så kommer jag säga nej!
Thats it... take it or leave it... Madde och andreas vet precis vad jag menar..

nää nu ska ja ta ett snack me min kära pojkvän... om pengar... men vi hörs sen!


Fan madde.. flytta till sthlm.. o fan andreas.. va du tvungen att va sjuk just ida....=(=( =(


Juste.. glöm inte att dra tillbaka klockan inatt... när hon blir 03.00 drar man tillbaka klockan till 02.00..
byebye...

Puss Och Kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö