blandade känslor...förvirrad...

nu var det ett tag sen jag skrev igen.. har haft mycket att tänka på ...
jag funderar på va ja ska göra med allt..
jag tycker om skolan.. det är inte det, men jag vet itne om jag gör det här för att göra alla andra nöjda...
jag tror att jag började den här utbildningen för att enbart få alla runt mej att sluta tjata...
visst det är kul att lära sig om dom här sakerna.. absolut.. det är en bra grej att falla tillbaka på om nåt skulle skita sig i framtiden..

men samtidigt... gör jag det här för att jag vill eller för att jag vill göra alla andra nöjda.. jag vill inte göra någon besviken.. men det kommer jag att göra om jag hoppar av.. så jag måste försöka ta mig igenom det här för alla andras skull...
hade prov idag... ett prov som ja borde klarat, men det kändes inte som om jag klarade det... men ja vet inte.. jag pluggade inte så mycket jag borde gjort.. jag gjorde inte mitt bästa.. för jag kände mig inte taggad att plugga... att lära mig...

jag orkade inte... eller jag orkar inte... jag vet inte.. jag är så sjukt förvirrad... allt snurrar.... menmen.. jag ska föröska ta mig igenom den här terminen iallafall...

sen har min mobil gått sönder.. kan knappt ta emot sms, kan knappt ta emot samtal eller ringa nån.. den stänger av sig själv hela tiden... *gah*
så nu har ja tröttnat på sony ericsson och bestämde mig för att skaffa mig en  nokia... en Nokia 5800 XpressMusic...
så nu väntar ja på att den ska komma hit.. betalade 179 kr extra för att får den hemskickad onom 48 timmar, inte fan har ja fått nån mobil idag, så ja kontaktade företaget och nu skulle dom sätta in pengarna till mig igen..
lite små besviken för att ja behöver verkligen en mobil som fungerar...
menmen skit samma.. den kommer nog imorgon om jag har tur... =)=)

så här ser den ut.. wiieee längtar som faaaaaan på att få hem telefonen!!!
sen har ja köpt nya skor också... ett par uggs... :D:D svarta.. nästa månad ska ja köpa bruna också.. hihi


nää nu måste ja plugga..
puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö