Detox Dag 1

jaaa nu kör vi.. eller iallafall jag och pierre... pierre kommer inte köra lite stenhårt som jag eftersom ahn har ett fysiskt ansträngande arbete, men sålänge vi e hemma kommer han köra...=)

Jag gör något annorlunda mot dom andra i gruppen... jag har köpt ett färdigt detoxpaket på hälsokost affären..
kände att det skulle va bättre för mej o lättare att hålla reda på..=)
jag får dock äta frukt och sån emellan dom drickor som man fått med... =)

plus att jag ska sluta röka och inte dricka cola nu på en vecka.. kommer ju bli kul för alla imorrn och på måndag.. not!

ja kommer nog inte vara så trevligt har ja en känsla av...:p



det här paketet har ja köpt..jag kommer dock att äta massa frukt och sånt emellan.. det står att man får göra det...:P kommer inte bli lätt, men ja ska fan klara det..:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Maddo

Försök äta mer grönsaker än frukt! Frukt jäser i magen ;) Jag ska skriva in dig på detoxlistan! =)


URL: http://dreammaddo.se/blogg @ 2009-09-12 @ 19:05:36
Postat av: Maddo

Nu vill vi veta hur det gått!


URL: http://dreammaddo.se/blogg @ 2009-09-13 @ 19:54:43
Postat av: ida

spännande att ha köpt ett sånt paket. hr har det gått för dig då? :)


URL: http://www.idapersson.se @ 2009-09-14 @ 14:43:19

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö