Detox Dag 5

Hej... sorry att jag inte skrivit och berättat hur det har gått med detoxen..
men nu ska ja skriva lite snabbt.. jag har haft sjukt mycket att göra i skolan!
Detoxen går bara bra... för det första jag har inte rökt på 5 dagar... det går skitbra...

Jag håller mej till det som jag köpte, fast jag har ändrat lite och lagt till några rätter.. jag klarar inte av at enbart dricka, så jag har ätit sallad och en jävla massa bönor.. blir jag salt sugen, vilket jag blivit ofta så äter jag kidneyböner vilket är sjukt gott.. dock gillar inte min sambo det så mycket.. ni vet ju.. magen drar igång av allt dte här ganska mycket.. haha

det enda jag har haft riktigt svårt för är att inte dricka någon cola.. jag fuskade lite igår geneom att köpa en cola..=(=( men men... alla gör väl snesteg..

men ja känner mej sjukt pigg fakuitkst.. och sjukt nog så känner jag inget större röksug.. iallafall ingen abstinens... det är mest vanan som är svår att bryta... at röka när man går till bussen eller till skolan... och det svåraste är att inte röka efter maten..:P

men jag är sjukt stolt över mej själv iallafall..

nää nu måste jag plugga.. har prov imorgon!

ska skriva och berätta mera imorgon...

puss på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö