Helgen!

Tjooohoooo!
Hej allihoppa..
kanske inte är så många.. men några är det vet jag som läser min blogg.. hoppas ni har haft en bra helg. det har iallafall jag. i fredags tog jag och pierre det bara lugnt.. jag försökte mig på att plugga lite psykologi, men det gick väl inte så jätte bra..:P har prov på tisdag så jag måste plugga nu.. men det står helt stilla i mitt lilla huvud..

I går kom min underbara kusin Maya hit... har inte umgåtts med henne på jätte länge så det var jättekul.. hon är 15 år och jaaa ni vet ju själva hur man va när man var 15.. jag då, som den överbeskyddande kusinen gav henne 20 frågor.. haha.. men tror inte att hon tog allt för illa upp iallafall.. :P:P
hon vet att jag bara älskar henne och inte vill se henne sårad.. hon satt halva kvällen och smsade med en kille som jag tror heter fredrik.. hihi dom va jättesöta... värsta söta smsen han skrev till henne.
verkar vara en bra kille.. hoppas att det är en bra kille iallafall..

Vi åt lövbiff och pommesfrites och bea-sås... så kollade vi på "och han älskade dom alla" och sen kollade vi på "Mamma Mia".. jag avgudar den filmen.. och eftersom Maya är precis som jag så gör hon det också..

Jag älskar henne så otroligt mycket och vill att alla ska veta att hon är en underbar person och att hon är sjukt duktig i skolan.. Tro inget annat gumman.. du kommer ta dej långt här i livet.. det vet  jag...=)=)

Maya och hennes underbara lilla hund Dante...=)=)

jaaa jag vet.. jag ser ut sim ett spöke brevid henne.. haha... *KÄRLEK*

TAck för en underbar kväll gumman....=)=)=)

Och idag då... då har jag vart i staden med Angelica.. och  haft skitkul... verkligen en av dom roligaste dagarna på länge..
Vi köpte likadanna hattar.. haha...

Världens bästa Karlsson!!! :D:D

Angelica kollar på vaddå? :P:P

Bästaste av vänner... d e vi det.. här har vi roligt medans vi väntar på peter som ska köra hem oss.. och som vanligt hade han kört fel... haha.. hans lokalsinne i lite som det är.. det är inte riktigt på topp... :D:D
ojaaaa.... vi är fullt normala... i vår umgängetskrets iallafall..:D:D

Det här lilla mongot väntade vi på... visst e han söt... i Angelicas hatt.. hihi

Peter va ganska trött.. märks det.. .hahahha...

Hahahahaha..... trött som sagt..:D:D

Tack alla som hjälpte till att göra min helg helt underbar.. nu ska huvudet ner i psykoligi boken... =(=(
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö