ny tatuerad...

hejhej!!!!
nu va det ett tag sen ja skrev igen...:P:P
mycket har hänt sen sist..
har haft så sjukt mycket att göra i skolan... har ett fördjupningsarbete att göra.. två prov...flera inlämningsuppgifter o nån hemtenta.... orkar inte... =(=( menmen det är kul att lära sig nya saker...

Jag var också på tatueringsmässan i fredags.. och ja hade planerat att bara göra en tatuering.. en text på benet.. slutade med att jag gick därifrån med två.. en på handleden också.. hihi kinatecken för mitt stjärntecken.. gjorde ont som satan.. den på benet kändes knappt... Angelica gjorde kinatecken för styrka mellan skulderbladen och andreas skrev nåt på höften typ.. ska slänga upp lite bilder så ni får se..

nää blev ett kort inlägg... har inte tid att skriva mer.. måste fortsätta plugga Omvårdnad... =)= )

jag och angelica på mässan precis innan jag ska tatuera mej hos en dansk..:P

Andreas tatuering innan dom har börjat tatuera...

gjorde ont som satan....*GAH*

helt nygjord...

den där gjorde inte alls ont...

ja fick sitta o hålla upp benet hela tiden... och d va skitjobbigt.. dom hade inga britsar.. så ja fick sitta på en riktigt obehaglig stol..

resultatet...:D:D

såååå nöjd....

Han som tatuerade mej på benet... han va riktigt läskig.. hans ögon-.. shit, ja va livrädd.. hahaha

juste... vi träffade Lizzardman.... =)=) så jävla häftig han e.. skön som fan...hihi

Angelica blev kåt som fan av att bli tatuerad.. haha... hon tyckte d va skitskönt...;) älskar dej gumman

andreas hög på socker och koffein och samtidigt sjukt trött...haha

Angelicas skitsnygga tatuering...:D:D

Dom satt o sjöng med i bilen... jag o angelica höll seriöst på att slänga ut dom på sidan av vägen...
alla va något övertrötta.. slutade me att vi hade allsång i bilen på väg hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö