Mina underbara vänner

Andreas:

Jag älskar dig över allt annat, du är den bästa som finns i mitt liv. Allt jag vill är att du ska vara lycklig. Jag vill inte att du ska gråta, iaf inte ensammen. Kom hit så kan vi gråta tillsammans. Jag vill verkligen inget annat än att se dig lycklig. Du behöver det. Du behöver känna på vad lycka är. Jag vill se dig le hela tiden. När jag är ledsen tänker jag på dig, då blir jag glad, iaf så glad så jag orkar leva vidare. Det är er jag lever för,

det kommer att ta tid du behöver inte säga nåt jag ser hur du mår ge mig din hand jag ska hjälpa dig tillbaka till ljuset tillsammans är vi starka släpp aldrig taget jag lämnar dig aldrig jag vet att du gråter genom dagar och nätter jag vet hur smärtan du just bär på känns hur ont den svider men kom hit min älskade vän jag kan hjälpa dig upp kom & ta min hand jag vet att du klarar det tillsammans är vi starka en dag står du och jag hand i hand på livets topp ser ner för hela vägen ser allt vi gått igenom ser allt vi klarat Kom min vän vi börjar gå mot livets topp kom älskar dej,gubben...nu o för alltid....

 

Hur mycket jag än tänker och försöker få fram så kan jag
aldrig berätta i ord hur mycket jag tycker om dej. Visst
tänker jag inte så mycket på att du faktiskt betyder och är
nåt viktigt för mej. Inte varje dag, inte varje minut. Men
ibland så kommer man på sej själv med att tänka: Vad hade
jag gjort om inte DU hade funnits då? Vad hade jag gjort om
jag inte haft DEJ vid min sida? Du som alltid stöttar och
hjälper mej upp. Du som alltid får mej att skratta och le.
Du som alltid finns där för mej. Vet inte vad jag hade
gjort utan dej. Du får mina tårar att blekna och mina ögon
att torkas. Varje minne av dej är guld värt. Kom ihåg att
jag också alltid finns där för dej.
Jag håller dina hemligheter för mej själv, jag stöttar dej
gärna när du behöver, jag är beredd på att ta dej när du
faller och även om jag inte står vid din sida...
så finns jag där. Alltid redo, alltid beredd på att trösta
dej eller hjälpa dej med problem. Jag kan skatta mej lycklig som har en vän som du.

LoVe You, kompis!! forever and in ever....tills döden skiljer oss åt ;)
och det kan den göra när som helst.....:(

För varje gång alla mina sömmar
till hjärtat som blev för utslitet
sprättats upp så har du
funnits där och suttit och
sytt ihop det
tråd efter tråd

och för varje gång jag fallit
har jag insett att jag aldrig
fallit helt och hållet
för du har alltid stått
där bakom för att
dra mig tillbaka.

Din smärta är min smärta
och jag känner i varje
liten del av kroppen när
du har ont
det kallas kärlek
kärlek till en vän
på en så hög nivå
som inte går att mätas

du är som min soulmate
den som förstår utan att ens behöva
höra ordet av det
den som jag kan skratta med
hur många sprickor i livet
jag än funnit.

Och du är som en serie
man blir beroende av
som man bara inte kan sluta
följa
eller egentligen så är du väll
som luft och mat
'cause i can't take a step without you

och jag trodde jag visste allt
om livet, hur livet så lätt
kan ge en käftsmäll och sedan
sitter man där med tyngden
på sina axlar
men jag insåg att det även
fanns såna som kan
trolla bort det onda
med bara närhet.

Någon som får en att skratta
no matter what
någon som får en att gå runt
hur lite lungkapacitet man
än påstår att man ha

och du, du är fan mitt bevis
på att det finns mirakel.

Andreas, Anglica,Kicki, Fia och min älskade Pierre

För du vet det finns sånna människor som låtsas bry sig låtsas finnas där
men när det gäller så tittar man åt både höger och vänster och alla
precis alla har lämnat ens sida men så tittar man bak som ett sista hopp
och där står ni  som sanna vänner och ska hindra mig från att falla hindra mig från att förloras

för ni känner mig och ni vet att jag har så lätt för det ni vet konsten att försvinna
in i drömmarna och när jag vänder mig om så vet jag att ni står där
with arms wide open under the sunlight welcome to this place I'll show you everything

för ni visar mig en värld av ärlighet sanning lycka skratt samhörighet och
ni visar ett ställe där man kan vara sig själv och finna glädje
ni visar ett paradis där man kan gråta om man vill och det är okej att känna sorg
det är okej och ni kommer finnas där och trösta ni kommer finnas där
och ni kommer säkert gråta för det gör ont i er med att se mig ledsen

och en sådan vänskap växer inte på träd och jag ville bara berätta
att det gör inte hjärtan som era  heller

När jag trodde jag var ensam

När jag kände hur jag föll
När hoppet började tvivla
just då,
klev ni in
ni drog upp mig på benen
ni stöttade min kropp,
ni torkade mina tårar
och gav mig allt ditt hopp,
kanske var det ödet som förde oss samman,
så olika på så många vis
men samma känslor
hjärtan som frusit till is
den dagen ni fattade min hand
lät mig bli en del av er
det var den dagen vi knöt vårt eviga vänskaps band
ni kommer alltid ha en stor del av mitt hjärta
ni kommer alltid finnas där
Vi har kämpat i motvind
gråtit floder av tårar
gått åt olika håll
men vi har alltid funnit vägen tillbaka,

det ni är för mig mina vänner
det ni betyder för mig
kan jag aldrig säga mycket nog,
det finns inte ord för det

ni är allt för mig

jag älskar er, ni gör livet värt att leva...=)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö