DAG 10: det här hade jag på mig idag

DAG 10: det här hade jag på mig idag.

Orkar inte ta en bild. Men eftersom jag är sjuk så hade jag på mig jeans, svarta strumpor som det står fredag på. En stor grå tjocktröja med ett svart linne under. Bhn den e ljusrosa och trosorna är ett har grön/vita Björn borg hotpants. Så. Det var väl ungefär det jag hade på mig. Och så självklart hade jag en grön stor everest jacka på mig när jag var ute och hade vinterkängor.

 

Jag hade även videosamtal med min älskade gudson Devin idag. Var riktigt roligt... han och hans mamma bor i skåne för er som inte fattat det än. Tog lite bilder när Fia lekte med camen. Ska slänga upp dom också.

Här ser ni också min gråa tjocktröja jag har på mig idag..
kommer nog skriva ett till inlägg sen om min vecka. Om det är någon som är intresserad.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö