DAG 12: I min handväska

DAG 12: I min handväska.

I min handväska. Ja vad finns inte där skulle ja väl kunna skriva. haha. Det är mycket som finns där i.

Värktabletter. Bankdosa. Passet ( har inget leg så jag använder passet). Högkostnadskort.

En räkning från Fuji direkt. Kvitto från vårdcentralen. Kvitto från elgiganten. Puder. Sminkborste. Kajalpenna. Bläckpenna. Massa småmynt. Japp, det var bara vad jag hade i lilla ytterfacket. Haha kanske dags att rensa. Nu kommer vi till stora facket.

En mössa. Tre lokaflaskor, varav en oöppnad. En colaflaska. Ett paket tamponger. Plånbok. En till penna. Mera tabletter. Kvitto från ica maxi. Kvitto från Sabis i haninge. Tre filmer. Mera småpengar och några 20-lappar. Mera tabletter, den här gången alvedon. Mitt anteckningsblock. En svenskabok om ordförståelse (som jag har prov på imorgon). Pierres bankomatkort. Sist men inte minst så har jag ett par vantar där, min mp3spelare, mobilheadset.

Ja det var väl ungefär det jag har i min vöska just nu. Ibland händer det att jag tar med mig datorn också, men då tar jag en annan väska.  Jag vet att jag ganska mycket onödigt i min väska, men sen har jag massa skit i min jacka också som borde ligga i min väska. Haha. Min handväska skulle kunna användas som ett mordvapen. Jaja, bra för självförsvar iallafall.

Nu ska jag plugga. Känner mig inte frisk alls, men hittar inte febertermometern. Men känner att jag har feber och jag har extrem huvudvärk. Men jag ska iallafall plugga och göra mitt bästa imorgon. Kan inte gå mer än åt helvete.

Byebye pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö