DAG 13: den här veckan

DAG 13: Den här veckan.

Jahapp vad händer den här veckan. Idag skulle jag ha haft svenska prov i skolan. Men när jag satt på bussen på väg till skolan kände jag helt plötsligt att jag blev alldeles kallsvettig, yr och illamående. Jag drack lite ramlösa och försökte tänka på annat, men när vi kom till grindstugan kände jag att det inte gick längre, så jag plingade och hoppade av bussen vid Trollbäckens centrum. Jag gick iväg en bit och sen spydde jag som en gris, inte en gång utan två gånger. Jag hade inte ätit så mycket, så det var mest vatten som kom upp. Inte okej kände jag. Efter det stod jag en kort stund och funderade på om jag skulle ta mig till skolan eller inte, men kände att det inte var någon ide. Jag tog bussen hem, jag var otroligt skakis och mådde riktigt dåligt. Jag kom hem, sa till pierre att jag var dålig och sprang in på toan IGEN! Jag mailade skolan och ska göra provet på fredag istället. Skönt att det löste sig och att jag fick några extra dagar på mig att plugga. Så mer i veckan. Imorrn hoppas jag att jag mår bättre och då ska jag in till skolan. Har bara halvdag imorgon. Efter skolan ska jag hem och plugga. På onsdag ska jag också till skolan och efter skolan ska jag också hem och plugga och sen klockan 18 ska jag hem till petra för att fixa fina naglar. Ska bli riktigt nice. På torsdag ska jag också till skolan och sen hem och plugga inför provet på fredag. Sen till helgen vet jag inte vad jag ska göra. Blir väl att plugga inför omprovet på måndag. Självklart ska jag också umgås med min älskade make då det är enda tiden vi har tillsammans numer. Helgerna alltså. Skolan tar upp all min tid och jobbet tar upp all hans tid. När han kommer hem på kvällarna, sover jag då jag ska upp 6 på morgonen och han ska upp vid 9-10. Är väldigt jobbigt, men jag har vant mig.

Jag längtar till jul nu faktiskt. Längtar tills man får den där julkänslan. Jag längtar tills familjen är samlad igen. Jag längtar efter julmaten.

Juste, jag tror att det är mina nya tabletter som gör mig dålig, så jag måste sluta ta dom. Så nu kommer jag få tillbaka ryggvärken. Förhoppningsvis förnyar läkaren mitt andra recept istället och sålänge. Ska tillbaka till läkaren nästa onsdag.

Jaja nu ska jag kolla på tv och fortsätta ligga under pierres täcke i soffan. Kommer nog gå o sova väldigt tidigt ikväll. Ska ju upp kvart över 6 imorgon.

Puss på er.

BTW: vore kul om ni som faktiskt läser mig blogg kunde kommentera vad ni tycker/tänker osv ibland. Så jag vet vad ni tycker. Kanske ni vill att jag ska skriva om något speciellt.


Kommentarer
Postat av: Sofia, Devins mamma

DU vet att jag läser dina blogg. Du skriver bra, fortsätt med utmaning som jag gör. Det är kul att läsa :D


URL: http://mujerguapa.blogg.se/ @ 2010-12-06 @ 18:04:54

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö