DAG 14: det här hade jag på mig idag

Idag hade jag på mig mjukisbyxor,mörkblåa, ett mörklila linne och en lila JL tröja. Hade också på mig dom otroligt vackra hotpantsen jag fick av kicki från ullared.. I love Morgan står det på dom. Haha jag gillar INTE morgan. Haha. Men för hennes skull älskar jag honom. Haha. Hade också på mig min gröna everestjacka och vinterkängor. En svart mössa.

Har vart lite halv risig idag också, men lyckades ändå ta mig till skolan. Men fick gå hem efter halva lektionen. Mådde verkligen inget bra, men det gick snabbt över när jag ätit lite när jag kom hem. Har också mått halv dåligt psykiskt idag. Har tänkt mycket på Mark och på hur mycket jag saknar honom. Är alltid tungt så här inför jul. Visst jag har ”vant” mig att fira jul utan honom, men det kommer aldirg sluta vara jobbigt. Han älskade verkligen julen. Han älskade svensk mat och svenska traditioner.

Det är tungt. Jag drömde om honom inatt. Drömde att jag fick krama honom. Men drömde också om den dagen jag fick veta att han var död. Jag drömde precis så som det hände. Alltså det var mer ett minne än en dröm. Det var jättejobbigt. Men som sagt.  Jag saknar honom väldigt mycket, men det får jag göra tycker jag.  Jag får vara ledsen ibland. Det kommer jag alltid att bli och han kommer alltid finnas i mina tankar. Går inte en dag utan att jag minst en gång tänker ” vad skulle han sagt nu, vad skulle mark gjort nu?” många gånger tänker jag också ”det här skulle mark älskat”. Oftast ler jag när jag tänker så, men det är fortfarande en stor sorg i mitt hjärta som gör ont då och då.

 

(bilden visar platsen där han dog)

Jaja, nu ska jag gå och lägga mig och vänta på min älskling som inte kommer hem fören om flera timmar. Menmen jag ska gå upp kvart över 6 imorgon. Så nu lägger jag mig och glor på tv en stund och hoppas att jag somnar.

Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö