gett upp listan

japp eller iallafall för tillfället... kommer att fortsätta där jag avslutade, men inte just nu. har tillräckligt mycket att göra nu...
dock tänkte jag ta mig tid till att göra en annan lista..:P

Du under 2010..

Har du gråtit? –
ja ganska mycker
Har du skrattat? Minst lika mycket som jag gråtit om inte ännu mera
Har du sovit i tält? – nej faktiskt inte...
Har du sovit under bar himmel? Nej inte det heller
Har du varit på Gröna Lund? Ja men självklart
Har du varit på Liseberg? - nopp
Har du varit på Kneipbyn? – inte i år nej..
Har du varit utomlands? – japp, i turkiet...
Har du varit i en annan stad? – jaaa flera stycken
Har du bott hemma? – jaaa vart skulle jag annars bo?!


Dina vänner under 2010..

Har en vän dött? – Nej, första året på väldigt många år som jag inte behövt gå på någon begravning..
Har en vän sökt tröst hos dig? – jaa flera gånger
Har du sökt tröst hos en vän? – ja väldigt många gånger
Har du sovit över hos en vän? – självklart...=)
Har du varit kär i en vän? – är ju kär i min man, han är min vän..:P
har du fått mer en fem nya vänner under året? – det beror på vad man kallar för vän.. men ja det tror jag väl.

2010 har du:

Har du pussat någon? – Alltid...:P
Har du varit tillsammans med någon? – öh, jaaaaa
Har du varit kär i någon? – jaaa självklart.. är väldigt kär i min älskade man
Har du sovit med någon av motsatt kön? – gör jag varje natt


När har du som mest..

Gråtit under 2010?
– i somras då jag fick missfall.. veckorna efter kunde jag inte sluta gråta.
Skrattat under 2010? – måste nog ha varit på dom kryssningar jag varit på.


Denna månad...


Har du varit kär? – Som jag skrev förut, ja självklart
Har du kysst någon? – jaadå..
Har du pussat någon? – jaa flera stycken...;)
Har du kramat någon?—jaa massa massa kramar har jag gett och fått
Har du skrattat? – fortfarande ja..:P
Har du gråtit? – jaa ganska mycket
Har du varit glad? - självklart
Har du varit ledsen? – annars gråter man väl inte (om man inte gråter av glädje dvs)


När...

Grät du senast?
– Idag när jag tänkte på Mark...
Skrattade du senast? Alldeles nyss
Duschade du senast? - Igår
Lyssnade du på musik senast? – tidigare idag
Hade du kul senast? Igår...


Vem..
Kysste du senast med? – Älsklingen Pierre

Kramade du senast? – Min underbara gudson Devin
Fick du sms av senast? – min kära mamma
Hade du tråkigt senast? – Idag...
Kommer du ifrån? – Borlänge, men bor nu i Stockholm
Heter? - Helena
Hur gammal är du? 25
När fyller du år? 21 februari
Jag samlar på? - Filmer
Gröna eller röda äpplen? – äter inte äpplen
Vem ringer du när du är arg/ledsen? – Kicki eller Kim...
Vilken tid gick du upp idag? 13.10 faktiskt... så jävla skönt

Har du sovit i din egna säng inatt? - Jadå
Har du sovit ensam inatt? - näääääääää
Har du strumpor på dig nu? –jaaa stora och gosiga strumpor med öron
Hur svarar du i telefon? – beror på vem som ringer...
Vad ska du göra ikväll? - Kolla Whale wars och städa
Vad ska du göra imorgon? - Städa och fixa inför Jul..
Var vill du bo när du blir stor? – I en villa söder om stockholm.. vart vet jag inte
Vad vill du bli när du blir stor? – Teckenspråks tolk
Är det okej att gråta?
– Man måste få gråta för att överleva
Vilken årstid tycker du bäst om? – Våren då allt får liv igen
Skulle u göra om du vann en miljon? -  Betala av skulder, köpa lgh..
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? – nej, man kan få lika bra kvallite för mycket mindre pengar
Har du piercing? – Har haft.. men hål i öronen har jag
Har du tatuering? – jadå, Sex stycken
Vill du gifta dig? – Öh, to late... ;) men nej, jag vill inte gifta mig IGEN!
Vill du ha barn? – Ja, helst igår...
Solar du ofta? -  nej...
Är du bra på att laga mat? – Ja jag e grym på att laga mat
Gillar du att dansa? – uscha nej...
Hur vig är du? -  Beror på hur man ser det
Vilken är din favoritglass? – Är mjölkallergisk så har ingen
Tror du på ett liv efter döden? – jag vet att det finns liv efter döden...
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska...
Vilken ögonfärg har du? – blå/grå/grön
Vilka hårfärger har du haft? – alla typ... just nu är jag svarthårig
Är du beroende av något ? – Coca cola, facebook, mobilen
Brukar du bädda sängen? -aa
Har du kysst någon under den senaste månaden? – var väl ett jävla tjat. Jaaa det har jag
Vad var det senaste du sa? Vaa?
Saknar du någon nu? –
jaa saknar många


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö