saknad....

har en sån där jobbig kväll.. kanske beror på inlägget om drömmar.. och att det snart är jul. Är alltid svårt vid högtiderna!
den här gjorde jag bara några dagar efter att han dog... jag kommer exakt ihåg hur jag kände...

den här gjorde jag på tvåårsdagen...

En känsla finns kvar
känslan av att något fattas
något som aldrig kommer kunna bli helt

Ett mörker i mig
ligger och gnager
Låter mig aldrig vila

En ständig påminnelse
om att allt inte är 
som det en gång varit

Någon fattas
rycktes bort för tidigt
fick inte vara kvar längre

Tårarna hittar fram
i smyg när ingen ser

Sitting here thinking about you,
I here you call my name

As I turn to see who''''s calling me
I see no one, only hear your voice.

I glance across the room,
To see if anyone else hears it too.

But no one seems to notice the look on my face.

I miss you so much,
I keep telling you,
But you don''''t seem to hear me.

Still you''''re calling out my name, only louder,
As the tears rolled down my face,
I glance around the room,
And see you amongst my family, and friends
The look upon your face says you''''re peaceful now.

I realized it was time to let you go.
Although I will always love and miss you.

I turn my head to see if anyone notices you.
Then I turn back, and you''''re gone.

I hear you, so very gently say,
"I love you", "Good- Bye!"
"Bye", I said . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö