skrivet...

Brevet helt klart nu... har gjort vissa ändringar och lagt till ännu mer.
Har lagt ner det i ett kuvert... skrivit adressen och satt på frimärke..
Nu ska jag bara till mod och faktiskt lägga det på lådan..
Jag är rädd... jag är konstigt nog rädd för att såra honom, jag är rädd för vad jag kommer få för svar.
Jag är rädd för vad han kommer säga till mina syskon. Jag är rädd för att bli osams med mina bröder..
Dom vet inte om hälften om vad som hänt mellan mig och Lennart...
Jag är bara rädd..
Har sån ångest.. hjärtat slår många extra slag..
Vad kommer hända nu?
Hittade två låtar som ganska precis talar om hur jag känner...
Tack för allt stöd....=) Folk slutar aldrig att förvåna.. människor man inte känner särskilt bra, folk som man bara träffat på krogen som ställer upp och stöttar... Tack alla.... ni vet vilka ni är...=)
Och självklart ett stort tack till min älskade man som stöttar mig...
Älskar er....

Kommentarer
Postat av: Pellefant

Du jag kom på en sak. Varför inte skriva ett brev som förklarar en del till dina syskon så att dom iaf förstår lite?

@ 2010-12-30 @ 00:39:49

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö