Gott nytt år..

jahapp så va det ett nytt år nu då... vi tog det lagom lugnt igår.. det va ja,calle,pierre,david och Thes... det va skitkul.. trots att vi inte va så många så va det riktigt roligt..
vi åt fläskfile och potatisgratäng till middag.. thes som redan hade ätit, men det hindrade inte henne från att äta min underbara mat..haha..
vi var nere hos min mormor och lånade deras hus (dom va inte hemma) så efter middagen gick vi ner och satte oss vid tvn och kollade på lesbian vampire killers och åt ostbricka, drack massa och hade helt enkelt jävligt kul o mysigt..

vid kvart i 00 så skulle vi rulla ut och tända raketer och önska alla ett gott nytt år..

men det va nåt som förstrde det.. iallafall för mig och pierre... hans pappa ringde och skällde ut honom för vissa saker, bland annat för bröllopet om att vi inte bjuder hans fru o så.. lång historia.. .och sen om inte det va nog så skulle han sfru prata med pierre... och hon va skitförbannad, och trots att vi inte bjudit henne så lägger hon sig i om vem vi får bjuda och inte bjuda... jag har aldrig träffat henne, men första intrycket är fan inte bra... och dessutom började hon säga att "jaaa om hon/han kommer så kommer inte vi" GAH! jag skrek på pierre att vi skulle gå ut. att inte ta det nu.. men nejnej dom fortsatte hålla på o skäla på honom och nu verkar det som om dom tar för givet att få komma på bröllopet.. vilket dom inte kommer få.. pierres lilelbror är mer än välkommen, men tyvärr inte hans föräldrar...

menmen nog om det... pierre blev såklart lessen och förbannad att dom ringde några minuter innan nyår.. men han lyckades skaka sig av det och så gick vi ut.. vi sköt en helvetes massa raketer, pussades och kramades.. o ja lovar det va en jävla massa raketer.. så pass mycket att efter 30 minuter pallade ja o thes inte mer så vi gick in och 30 minuter senare kom pojkarna in.. ,

sen satt vi och kollade på olika hemmafilmer, snackade massa sex..en jävla massa sex.. vi drack mer och pratade ännu mer sex.. sen gick thes hem och pojkarna hoppasde in i bastum medans jag städade undan och bäddade sängarna... sen helt plötsligt flög calle,david förbi mig och ut i snön... finns bilder på det också..:P
sen gick vi o la oss....



såå d va min nyårsafton.... skriver mera sen...

pusso hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö