Möhippa,besvikelse

hej! jaa igår va det dags för min möhippa...
Vi hade jätte kul.. först åkte vi till thes och där blev det brunch,ansiksmasker o massage... sen åkte vi till stan och gick på laserdome, det va sjukt kul.. mitt lag vann allting..:D:D

Efter det gick vi till Ancor och åt jättegod mat och drack o skrattade och hade kul..

Jag vill framför allt säga tack till Madde som ordnade allt trots allt skit...

o med skit menar jag... av dom hon bjöd så kom det med mig 5 stycken...

Visst Petra blev sjuk så henne är jag inte arg på alls..
Kicki hade inga pengar så där är det lugnt också...

Men det fanns dom som bara sket i att ens höra av sig... Inte ett ord fick vi höra på hela dagen... vilket jag tycker e jävligt dåligt... Jag ringde och jag skickade sms men inte ett ord fick vi..

Dom som faktikst kom fick därför lägga ut sjukt mycket pengar p åmig, vilket jag tycker är riktigt dåligt...

Så ni som sket i att ens ringa på "min" dag... eller va d nu va... Det kommer jag nog aldrig förlåta er för,... tack o lov så visade det sig vilka som är mina riktiga vänner... så tack Madde,Amanda,Helena,Sofia och thes för att ni gjorde min kväll...

Till er andra... äh, pallar inte ens att säga nåt... förutom...ni är INTE bjudna på bröllopet... även om ni fått en inbjudan så räknas det inte... detta är inte till dom som hade bra anledningar till att inte komma.. detta är till er som bara sket i allt..


PUSS PÅ DIG PUFF! ME LOVE YOU LOOOOOOONG TIME!!!

Kommentarer
Postat av: Puff

Hoppas dagen blev så bra som den kunde bli.

Har smått dåligt samvete för att den slutade som den gjorde :(


URL: http://psyksmurfen.blogspot.com @ 2010-01-11 @ 00:00:09

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö