Möhippa,bröllop,skola och flytt..

japp nog fan har jag att göra nu.. kan man lugnt säga.. på lördag är det min möhippa och jag har ingen aningom vad vi ska göra.. lite små nojjig och små panikslagen att det kommer va nåt som jag fasar för mest.. men jag litar på madde... det blir säkert roligt..

sen börjar skolan på tisdag och jag har prov på onsdag.. kul.. not.. sen är det mindre än en månad kvar till bröllopet.. ska skicka iväg presentlistan imorrn.. den har blivit snäppet längre nu eftersom jag och pierre ska flytta..

japp ni lästa rätt.. jag och pierre flyttar till Jordbro första helgen i februari.. vi ska hyra en kompis lägenhet.. ska bli så jävla skönt..

lite stressigt, men fruktanskvärt skönt när det väl är klart.. så jag tackar K för att vi får hyra lägenheten..

så har jag pratat med A, äntligen.. fick veta lite saker jag inte blev så glad över och jag tror faktiskt inte att han och jag kommer kunna vara vänner på samma sätt igen.. för jag vet inte om jag tror på det han sa till mig.. anledningen till att han inte hört av sig lät inte trovärdig enligt mig.. så jag vet inte...

är alldeles för mycket för mig just nu..  jag kommer behöva semester när allt är över.. längtar till vecka 9 då vi ska åka till fjällen i en vecka.. ska bli så skönt..

nu ska jag faktikst fortsätta kolla på förhäxad.. jaaa jag vet jag är larvig, men jag älskar en serien och nu har ja alla säsonger... så pierre får stå ut..är snart klar me första säsongen...:P

nattinatti
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö