bästa vänner...

En tanke fylld med värme
Skall färdas genom natten
Till er mina underbara vänner

Ty ni fyller mitt liv med 
Glädje solsken och värme
Bara genom att finnas 
Och vara den ni är

Så fånga min tanke
I era drömmar

Genom natten den flyger
Tillsammans med
En miljon varma kramar

En liten natthälsning från mig
en bästa vän som du borde alla ha 
en bästa vän som stöttar en, 
står vid ens sida vad som än händer

du får mitt falska leende till ett riktigt leende, 
ett leende som lyser från mina ögon
lyser som en sol, 
ett leende som ingen kan få mig att le! 

du, du är en riktig bästa vän, 
du finns för mig, 
när jag är glad och när jag är ledsen
ingen, verkligen ingen, är som du
du är som luft för mig, 
för luft kan man inte klara sig utan! 

du, du är den bästa vännen alla vill ha!
Kära vän, jag vill bara att du ska må bra
Jag vill hjälpa dig genom livets alla motgångar
Jag vill finnas till hands när du är ledsen
Jag vill trösta dig, jag vill krama dig
Jag vill göra allt för att du ska må bra
Mitt hjärta är inte helt utan din närhet
Jag älskar dig så oerhört mycket
Och jag skulle gråta floder om du lämnade mig
Kära vän, förlåt om jag inte alltid räcker till
Förlåt om jag inte alltid har kraft till att hjälpa dig
Den här världen som du och jag lever i,
Den är inte lätt
Ibland känner jag sorgen i min själ
Och paniken för att leva detta liv
Kära vän, du är en viktig person för mig
Du får min vardag att fungera
Du får mig att le ett värdefullt leende
Du är allt, den bästa som jag har
Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö