...

Ett litet barn ja ett litet knyte nu vandrat
Från livet ut i universums oändlighet
Vem var du min lilla vän som gick bort
Var du flicka eller pojke så säg
Jag fick aldrig se eller lära känna dig
Du fyllde mitt hjärta och mitt liv med drömmar
Men jag fick aldrig drömma dem till slutet
Ty som ett åskväder där åskan slår ner
I samma sekund som blixten blev synlig
Slets du från mig alldeles för tidigt
Så det enda jag nu har kvar till tröst
När saknaden blir allt för tung att bära
Är tanken på att du är en ängel där uppe
Som alltid vakar över mig och mitt liv
Så med en tår i mitt öga jag nu sänder en tanke
Till dig min lilla ofödda underbara saknade ängel.................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö